طی این صعود خیره‌کننده، قیمت میم کوین از ۰٫۰۰۱ دلار به اوج خود در ۰٫۰۲۹ دلار رسید و یک کندل سبز چشمگیر در نمودار قیمت آن ثبت شد. با این حال، این رالی با موانعی در حدود ۰٫۰۲۹ دلار مواجه شده و جای خود را به افزایش فروش و آغاز مرحله اصلاح داده است. پرایس […]

طی این صعود خیره‌کننده، قیمت میم کوین از ۰٫۰۰۱ دلار به اوج خود در ۰٫۰۲۹ دلار رسید و یک کندل سبز چشمگیر در نمودار قیمت آن ثبت شد. با این حال، این رالی با موانعی در حدود ۰٫۰۲۹ دلار مواجه شده و جای خود را به افزایش فروش و آغاز مرحله اصلاح داده است.

پیش‌بینی قیمت میم کوین، رمزارز ترند این روزهای بازار!

پرایس اکشن اخیر میم کوین باعث ایجاد یک الگوی مثلثی یا پرچم در نمودار آن شده است. در ۵ نوامبر، قیمت این رمزارز به زیر خط حمایتی الگو سقوط کرد که نشان‌دهنده یک روند اصلاحی است. این نزول منجر به کاهش ۱۶ درصدی به سطح فعلی ۰٫۰۲ دلار شده است. با این وجود، تحلیلگران می‌گویند که چنین عقب‌نشینی ممکن است برای تثبیت قیمت و احیای نیروهای صعودی در حال کاهش، ضروری باشد.

با توجه به سطوح فیبوناچی اصلاحی، حمایت قابل‌توجهی در سطوح ۰٫۰۱۸۵ دلار و ۰٫۰۱۵ دلار وجود دارد که به ترتیب با سطوح اصلاحی ۳۸٫۲ و ۵۰ درصد مطابقت دارند و می‌توانند زمینه مناسبی را برای ادامه مسیر صعودی فراهم کنند.

در مقابل، نزول به زیر سطح بحرانی فیبوناچی ۵۰ درصد می‌تواند نشان‌دهنده کاهش قدرت صعودی باشد. اصلاح قیمت میم کوین را می‌توان با استفاده از یک خط روند مقاومتی نزولی دنبال کرد که در دو روز گذشته سه بار رعایت شده است. این معکوس‌ها نشان‌دهنده تسلط روند نزولی در بحبوحه تلاش‌ها برای افزایش قیمت هستند و بنابراین، فروشندگان ممکن است فاز اصلاحی آن را تا زمانی که این مانع دست نخورده باقی بماند، حفظ کنند. از این رو، خریداران بالقوه‌ای که به دنبال نقطه‌ای برای ورود هستند، باید منتظر یک بریک آوت معتبر بالای این خط مقاومت کلیدی باشند.

شاخص‌های تکنیکال

بولینگر باند: روند نزولی مرز بالایی اندیکاتور بولینگر باند ممکن است نشان‌دهنده یک مانع اضافی برای خریداران باشد.

شاخص قدرت نسبی: قرار داشتن شیب RSI روزانه زیر ۶۰ درصد هم نشان‌دهنده تضعیف حرکت صعودی است.

۲۳۳۲۲۰

منبع: خبـرآنلاین