۴ خرید در دستور کار کاتالان‌ها
۴ خرید در دستور کار کاتالان‌ها

به گزارش زیرنویس، براساس گزارش اسپورت، باشگاه بارسلونا قصد دارد تا پیش از فصل آینده ۴ خرید برای تقویت تیم خود انجام دهد. ژاوی هرناندز سرمربی این تیم، روز دوشنبه ۲ سال از حضورش در این تیم را سپری کرد و در بازگرداندن کاتالان‌ها به مسیرهای پیروزی با وجود بودجه محدود موفق بود. ژاوی در […]

به گزارش زیرنویس، براساس گزارش اسپورت، باشگاه بارسلونا قصد دارد تا پیش از فصل آینده ۴ خرید برای تقویت تیم خود انجام دهد. ژاوی هرناندز سرمربی این تیم، روز دوشنبه ۲ سال از حضورش در این تیم را سپری کرد و در بازگرداندن کاتالان‌ها به مسیرهای پیروزی با وجود بودجه محدود موفق بود.

ژاوی در یک کنفرانس خبری پیش از بازی در ابتدای هفته گفته بود که او و کادرش به خوبی در هدایت یکی از پرتقاضاترین باشگاه‌های جهان کار می‌کنند.

بارسا در حال حاضر در صدر گروه خود در لیگ قهرمانان اروپا و در رده سوم لالیگا قرار دارد. با توجه به بدهی‌های فلج‌کننده ای که باشگاه با آن مواجه است، نتایج کسب شده خیلی بد نیست.

براساس گزارشات منتشرشده، بارسا می‌خواهد حداقل ۳ خرید داشته باشد؛ صرف نظر از اینکه قرارداد قرضی ژائو کانسلو از منچسترسیتی پس از ۳۰ ژوئن دائمی شود یا خیر برنامه باشگاه این است که اولین مورد از خریدها در پست دفاع چپ و راست قرار بگیرد.

پایان پیام/





منبع: فارس