به گزارش زیرنویس، سردار دوستعلی جلیلیان در این خصوص بیان داشت: در پی دریافت یک فقره پرونده آدم ربایی شخصی ۳۴ ساله در شهرستان ایرانشهر، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستورکار، کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت. وی در ادامه افزود: بررسی های اولیه حاکی از این بود که شهروندی توسط اشخاصی ناشناس ربوده و […]

به گزارش زیرنویس، سردار دوستعلی جلیلیان در این خصوص بیان داشت: در پی دریافت یک فقره پرونده آدم ربایی شخصی ۳۴ ساله در شهرستان ایرانشهر، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستورکار، کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی در ادامه افزود: بررسی های اولیه حاکی از این بود که شهروندی توسط اشخاصی ناشناس ربوده و به محلی نامعلوم منتقل شده است که نهایتا با کار دقیق پلیسی و اقدامات تخصصی محل اختفای گروگانگیر در یکی از محلات شهرستان ایرانشهر شناسایی و تحت نظر قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: تکاوران پلیس در یک عملیات ضربتی و برنامه ریزی شده عامل اصلی آدم ربایی را دستگیر و فرد ربوده شده را آزاد که در بازرسی از محل یک دستگاه خودرو پژو پارس مسروقه که با آن این ربایش را انجام داده بودند را کشف کردند.

سردار جلیلیان در پایان با بیان اینکه انگیزه متهم این پرونده اختلافات قبلی بوده است؛ خاطر نشان کرد: پلیس هرگز اجازه نخواهد داد مجرمان و مخلان نظم و امنیت، آسایش شهروندان را برهم زنند و در صورت مشاهده هر گونه اقدام غیر قانونی با هنجار شکنان برخورد قاطع خواهد شد.

منبع خبر: رکنـا