بیرانوند دوباره سوپرمن شد!
بیرانوند دوباره سوپرمن شد!

درخشش علیرضا بیرانوند در ۲۰ دقیقه ابتدایی مسابقه مقابل استقلال تاجیکستان با عکس العمل دقیقه ۳۴ تکمیل شد.

 

به گزارش زیرنویس، پس از شروع دیدار تیم‌های استقلال تاجیکستان و پرسپولیس بازیکنان تیم میزبان ۲۰ دقیقه دروازه پرسپولیس را آماج حملات خود قرار دادند.

بیرانوند دوباره سوپرمن شد!

بازیکنان تیم استقلال تاجیکستان که در دیدار رفت با نتیجه ۲ بر صفر مقابل پرسپولیس تن به شکست داده بودند چیزی برای از دست دادن نداشتند و به همین خاطر برای کسب پیروزی از دقیقه یکم بازی فشار زیادی روی دروازه بیرانوند آوردند.

اما درخشش بیرانوند و بازی خوب شاگردان یحیی گل محمدی باعث شد این تیم نه تنها در  آن مدت (۲۰ دقیقه) گل نخورد بلکه پس از آن با خروج از فشار تیم تاجیکستانی به گل هم برسد.

اما موج دوم حملات تیم استقلال تاجیکستان پس از دریافت گل آغاز شد که در یکی از این حملات خطرناک و در شرایطی که علیرضا بیرانوند برای دفع توپ از محوطه جریمه خارج شده بود با یک ضربه سر چهارچوب دروازه پرسپولیس را نشانه گرفتند که بیرانوند با بازگشت به موقع و سریع و یک شیرجه در دقیقه ۳۴ توپ را از آستانه دروازه پرسپولیس دفع کرد تا این تیم در مسابقه بماند.

یادآور می شود؛ بیرانوند در بازی رفت و در دقیقه ۷ نیز با مهار ضربه پنالتی «سبای» تیم پرسپولیس را در بازی نگه داشت و روحیه بازیکنان تیم استقلال تاجیکستان را تخریب کرد.

منبع: خبـر ورزشی