طارمی به دنبال درخشش دوباره در لیگ قهرمانان اروپا
طارمی به دنبال درخشش دوباره در لیگ قهرمانان اروپا

تیم فوتبال پورتو که مهدی طارمی را در اختیار دارد، در سه دیدار اخیرش در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا یک شکست در رقابت نزدیک مقابل بارسلونا و دو پیروزی برابر شاختار دونتسک اوکراین و رویال آنتورپ داشت که امیدوار است امشب هم در جدال برگشت با تیم بلژیکی به برتری دست پیدا کند. مهدی […]

تیم فوتبال پورتو که مهدی طارمی را در اختیار دارد، در سه دیدار اخیرش در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا یک شکست در رقابت نزدیک مقابل بارسلونا و دو پیروزی برابر شاختار دونتسک اوکراین و رویال آنتورپ داشت که امیدوار است امشب هم در جدال برگشت با تیم بلژیکی به برتری دست پیدا کند.

مهدی طارمی که در نخستین مسابقه مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا مقابل شاختار دونتسک اوکراین یک گل به ثمر رساند، در دومین دیدار برابر بارسلونا نمایش فوق‌العاده‌ای داشت و حتی گل هم زد که VAR آن را رد کرد، اما در دیدار قبلی با آنتورپ بلژیک دوباره توانست روی گل‌های تیمش موثر باشد و دو پاس بدهد.

ستاره ایرانی پورتو که در فصل جاری لیگ برتر پرتغال هنوز نتوانسته عملکرد دلخواهش را داشته باشد و در دیدار اخیرشان هم یک پنالتی از دست داد، امشب امیدوار است دوباره بدرخشد و مثل مسابقه رفت مقابل رویال آنتورپ بلژیک که دو پاس گل داد، باز هم موثر کار کند و دومین گلش در لیگ قهرمانان اروپا را بزند.

دیدار تیم پورتو مقابل رویال آنتورپ

پورتو باید از ساعت ۲۳:۳۰ امشب در هفته چهارم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه دو دراگائو مقابل رویال آنتورپ بلژیک قرار بگیرد که این باشگاه پرتغالی تصویری از شادی گلش همراه با مهدی طارمی را برای این بازی منتشر کرد.

باشگاه خبرنگاران