پرسپولیس ایران امروز (سه شنبه) در هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا مقابل استقلال تاجیکستان با نتیجه یک، یک متوقف شد. گئورگی گولسیانی، مدافع پرسپولیس پس از این دیدار اظهار کرد: بازی خیلی سختی بود چون بازی کردن در زمین حریف آن هم در چمن مصنوعی سخت است. به هر حال ما تیم برتر زمین بودیم […]

- نصف پرسپولیس در رختخواب است/ بارها به فینال لیگ قهرمانان رسیدیم

پرسپولیس ایران امروز (سه شنبه) در هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا مقابل استقلال تاجیکستان با نتیجه یک، یک متوقف شد. گئورگی گولسیانی، مدافع پرسپولیس پس از این دیدار اظهار کرد: بازی خیلی سختی بود چون بازی کردن در زمین حریف آن هم در چمن مصنوعی سخت است. به هر حال ما تیم برتر زمین بودیم ولی چنین نتایجی در فوتبال رخ می‌دهد. اهمیت زیادی برای ما داشت که این بازی را ببریم اما در سه بازی گذشته ما گل‌هایی دریافت کردیم که در فوتبال رخ می‌دهد.

النصر و الدحیل نه، به سپاهان فکر می‌کنیم

او افزود: باید تلاش کنیم که در فاز تهاجمی بهتر شویم که بیشتر گل بزنیم. هفت امتیازی هستیم و این برای صعود کافی نیست. ما بهترین‌مان را برای بازی با النصر و الدحیل می‌گذاریم ولی الان برای بازی با سپاهان آماده می‌شویم. ما می‌دانیم که بازی سختی داریم و آن‌ها می‌توانند هر حریفی را شکست دهند.

بازیکن پرسپولیس درباره شیوع بیماری در اردوی این تیم پیش از مصاف با استقلال گفت: این زندگی است و رخ می‌دهد. حدود ۱۰ بازیکن ما مریض شده بودند و ویروس در تیم ما شیوع پیدا کرده بودند. نصف تیم ما در رختخواب بودند و نصف تیم در حال تمرین. من نمی‌خواهم بهانه بیاورم.

بارها به فینال لیگ قهرمانان رسیدیم

گولسیانی در پاسخ به این سوال ک چقدر برای پرسپولیس شانس صعود قائل است، بیان کرد: ما هم از نظر تئوری و هم از نظر عملی شانس صعود داریم. فراموش نکنید که ما پرسپولیس هستیم و بارها به فینال لیگ قهرمانان آسیا رسیده‌ایم.

او درباره مصدومیتش گفت: من امیدوارم که مصدومیت خاصی نداشته باشم. من با درد در بازی ادامه دادم چون وقتی در زمین هستم، نمی‌خواهم خارج شوم.

بازیکن پرسپولیس در پایان بیان کرد: ما باید همه حریفان را آنالیز کنیم و این کار را می‌کنیم. این نتایج در فوتبال رخ می‌دهد و نگران آن نیستیم.

در ادامه همین مطلب بخوانید: زور پرسپولیس در تاجیکستان به استقلال نرسید/ صعود سرخ‌ها به اما و اگر کشیده شد!

منبع: خبـر ورزشی