گل استقلال تاجیکستان آفساید نبود
گل استقلال تاجیکستان آفساید نبود

حیدر سلیمانی کارشناس داوری درباره قضاوت داور بازی پرسپولیس و استقلال تاجیکستان در لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: گلی که تیم استقلال تاجیکستان زد مشکوک به آفساید بود که حنانوف آفساید را پر کرده بود و گل به درستی اعلام شد. او افزود: ضربه ایستگاهی پرسپولیس که منجر به گل شد درست بود، چون بازیکن […]

- گل استقلال تاجیکستان آفساید نبود

حیدر سلیمانی کارشناس داوری درباره قضاوت داور بازی پرسپولیس و استقلال تاجیکستان در لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: گلی که تیم استقلال تاجیکستان زد مشکوک به آفساید بود که حنانوف آفساید را پر کرده بود و گل به درستی اعلام شد.

او افزود: ضربه ایستگاهی پرسپولیس که منجر به گل شد درست بود، چون بازیکن تاجیکی بر روی بازیکن پرسپولیس خطا کرد و گلش هم مشکلی نداشت.

سلیمانی گفت: اخطار‌هایی که در این بازی داده شد مخصوصا در صحنه‌ای که مهدی ترابی اعتراض شدید کرده بود و صورتش را گرفته بود و خوابید به هوای اینکه بازیکن حریف به صورتش ضربه زد این‌ها نشان می‌دهد که بازیکنان پرسپولیس غیر حرفه‌ای هستند، چون داور برای صحنه‌هایی که قرار است کارت قرمز بدهد حتما به  VAR مراجعه  می‌کند؛ بنابراین VAR صحنه‌ها را دوباره نشان می‌دهد و اگر نیاز باشد و برخورد شدیدی صورت بگیرد داور  آن خطا‌ها را بازبینی می‌کند و اخطار می‌دهد و نیازی به حرکت ترابی نبود و داور هم به خاطر ضربه‌ای که به پای این بازیکن خورد یک کارت زرد به حریف داد.  

باشگاه خبرنگاران