افشاگری بادیگارد سابق دیوید بکام در مورد مستند نتفلیکس
افشاگری بادیگارد سابق دیوید بکام در مورد مستند نتفلیکس

بادیگارد سابق دیوید بکام در مورد مستند نتفلیکس این فوتبالیست مشهور نظر داد.

 

به گزارش زیرنویس، دیوید بکام با وجود اینکه بیش از یک دهه پیش بازنشسته شد، هنوز یکی از شناخته شده‌ترین چهره‌های فوتبال سراسر جهان است. بازیکن سابق رئال مادرید و منچستریونایتد اکنون مالک تیم اینترمیامی است و موفق شد لیونل مسی برنده فعلی توپ طلا و قهرمان جهان را به خدمت بگیرد.

به تازگی مستند بکام منتشر شد و جنبه‌های مختلفی از زندگی شخصی و حرفه او بر همه آشکار شد. اغلب اوقات این نوع نمایش‌ها زندگی را اغراق‌آمیز و پر زرق و برق جلوه می‌دهند، با این حال به نظر می‌رسد که مستند بکام بیش از آنچه ما فکر می‌کردیم بر واقعیت استوار است.

محافظ سابق دیوید بکام صحبت می‌کند

کریگ آینسورث محافظ سابق دیوید و ویکتوریا با نشریه میل صحبت کرد و فاش کرد که این مستند تصویر دقیقی از زندگی آنهاست. او همچنین اظهار داشت که در خانواده بکام، این ویکتوریا است که مسئولیت همه چیز را بر عهده دارد. او گفت: «من احساس می‌کنم که اکثر زنان مسئول زندگی هستند و فقط به ما مردها اجازه می‌دهند که بعضی وقت‌ها احساس کنیم که مسئولیت را بر عهده داریم.

دیوید و ویکتوریا هر دو بسیار حرفه‌ای هستند و آنقدر امنیت خانه آنها بالا بود که ما مثل صدای پس‌زمینه زندگی آنها بودیم. دیوید شوخ بود. ویکتوریا خودش را حفظ می‌کرد و یا با بچه‌ها بود یا مشغول کار. با توجه به اینکه آنها به شدت زیر ذره‌بین بودند فرزندانشان بسیار خوش رفتار هستند.»

آینسورث با افراد مشهور مانند جانی دپ، جنیفر لارنس و آرنولد شوارتزنگر کار کرده و کماندوی نیروی دریایی سلطنتی بوده و در افغانستان جنگیده است.

منبع: خبـر ورزشی