کارگروه نظارت بر قراردادهای سازمان لیگ نسبت به قرارداد منعقده از سوی باشگاه استقلال با بلانکو، یامگا، خالدآبادی و هاشمی‌نسب ایراداتی گرفته است و به این باشگاه فرصت داده تا چهارشنبه به این ابهامات پاسخ دهد. در غیر اینصورت پرونده برای بررسی نهایی به کمیته انضباطی ارسال می شود. در صورتی که پرونده به کمیته […]

- بحران به مزرعه نکونام رسید/ استقلال به کسر امتیاز نزدیک شد!

کارگروه نظارت بر قراردادهای سازمان لیگ نسبت به قرارداد منعقده از سوی باشگاه استقلال با بلانکو، یامگا، خالدآبادی و هاشمی‌نسب ایراداتی گرفته است و به این باشگاه فرصت داده تا چهارشنبه به این ابهامات پاسخ دهد. در غیر اینصورت پرونده برای بررسی نهایی به کمیته انضباطی ارسال می شود.

در صورتی که پرونده به کمیته انضباطی برود احتمال کسر امتیاز از استقلال وجود دارد. استقلال مدعی شده است که از سقف قرارداد عبور نکرده است. کسر امتیاز تنها به دلیل عبور از سقف قرارداد نیست. بطوریکه از تیم پرسپولیس به خاطر بر عهده گرفتن مالیات گولسیانی کسر شد.

باشگاه استقلال منتظر است بازیکنان باقی مانده هم قرارداد خود را کسر کنند تا بتواند قرارداد مهدی هاشمی‌نسب و سعید مهری را اصلاح کند. به نظر از سوی کارگروه نظارت بر قراردادها قرارداد بلانکو و خالد آبادی هم دارای ایراد است. در صورتی که باشگاه استقلال تا روز چهارشنبه توضیحات قانع کننده‌ای را در اختیار این کارگروه قرار دهد کسر امتیاز از تیم آبی منتفی می شود.

گفته می شود یکی دو تیم دیگر هم بعد از بررسی‌های صورت گرفته از سوی کارگروه نظارت بر قراردادها دارای اشکالاتی در قراردادها هستند و به نظر می‌رسد روند کسر امتیاز از تیم‌های لیگ برتری ادامه خواهد داشت.   

منبع: خبـر ورزشی