اکبر فلاح پیشکسوت کشتی ایران درباره پنجمین شکست حسن یزدانی مقابل دیوید تیلور در فینال وزن ۸۶ کیلوگرم رقابت‌های قهرمانی جهان، گفت: ۸۶ کیلوگرم ما در دنیا فقط یک حریف دارد که باز هم نتوانست او را شکست بدهد.حسن یزدانی در این مبارزه اصلا خوب نبود. او اصلا در حد و اندازه خودش کشتی نگرفت […]

اکبر فلاح پیشکسوت کشتی ایران درباره پنجمین شکست حسن یزدانی مقابل دیوید تیلور در فینال وزن ۸۶ کیلوگرم رقابت‌های قهرمانی جهان، گفت: ۸۶ کیلوگرم ما در دنیا فقط یک حریف دارد که باز هم نتوانست او را شکست بدهد.حسن یزدانی در این مبارزه اصلا خوب نبود. او اصلا در حد و اندازه خودش کشتی نگرفت و به اعتقاد من هم از نظر بدنی و فنی و هم از نظر روحی و روانی شرایط خوبی نداشت و آماده نبود. یزدانی قبل از مبارزه فینال شاید خوب بود و همه رقبایش را شکست داد اما در فینال مقابل دیوید تیلور به یکباره تبدیل به یک کشتی‌گیر درجه ۲ شد. یزدانی از نظر فنی بهتر از تیلور است و نباید در طول این سال‌ها مقابل او این شکست ها را تجربه می کرد اما با وجود برتری فنی، چند سال است که مقابل او می‌بازد.

فلاح با انتقاد از اینکه چرا باید یزدانی با کتف پاره بلافاصله بعد از مسابقات جهانی عازم بازی‌های آسیایی شد، خاطرنشان کرد: شاید اگر یزدانی با آن وضعیت به بازی‌های آسیایی نمی‌رفت دیگر احتیاجی به انجام عمل جراحی کتف در فاصله نزدیک تا المپیک نداشت. به نظر من فشار بیش از حد حضور در ۲ رویداد در فاصله نزدیک به هم باعث شد کارش به عمل جراحی بکشد.

انتقاد قهرمان جهان از حسن یزدانی؛ مقابل تیلور کشتی‌گیر درجه ۲ بودی!

منبع: خبـر ورزشی