بازی برگشت پرسپولیس و النصر عربستان حساس تر شده و نماینده کشورمان تحت هیچ شرایطی نباید این بازی را واگذار کند. خبر خوش برای پرسپولیس و گل محمدی این است که النصر ۴ روز بعد از این بازی در لیگ عربستان بازی بسیار حساسی با الهلال دارد و طبعا به چند بازیکن کلیدی خود مقابل […]

- خبر خوش برای گل محمدی از لیگ عربستان رسید!

بازی برگشت پرسپولیس و النصر عربستان حساس تر شده و نماینده کشورمان تحت هیچ شرایطی نباید این بازی را واگذار کند. خبر خوش برای پرسپولیس و گل محمدی این است که النصر ۴ روز بعد از این بازی در لیگ عربستان بازی بسیار حساسی با الهلال دارد و طبعا به چند بازیکن کلیدی خود مقابل پرسپولیس استراحت خواهد داد چون از گروه خود صعود کرده است اما بازی با الهلال برای یاران رونالدو به مراتب مهمتر است و حکم فینال لیگ عربستان را دارد.

النصر در بازی با الدحیل هم به رونالدو استراحت داد و البته تالیسکا با هت تریک خود سند صعود نماینده عربستان را امضا کرد. حالا باید دید سرمربی پرتغالی النصر در بازی با پرسپولیس هم به چند ستاره خود استراحت می دهد یا نه اما مسلما برای آنها بازی با الهلال به مراتب مهمتر است و در بازی با پرسپولیس خیلی فشار نمی آورند.الدحیل هم که شانس صعود ندارد و بعید است پرسپولیس در صورت کسب امتیاز از ریاض، در بازی خانگی با الدحیل قطر مشکل خاصی د اشته باشد.

منبع: خبـر ورزشی