واکنش تند پیکه به قهرمانی‌های رئال مادرید
واکنش تند پیکه به قهرمانی‌های رئال مادرید

به گزارش زیرنویس، جرارد پیکه در بخشی از آخرین مصاحبه خود به قهرمانی‌های رئال مادرید واکنش نشان داد و این تیم را تیمی بی‌روح دانست. مدافع سابق بارسلونا اظهار داشت: همیشه همن بوده، آنها در بازی‌هایی که چندان خوب به نظر نمی‌رسد، عملکرد مثبتی از خود نشان می‌دهد. رئال تیمی است که چیزی را منتقل […]

به گزارش زیرنویس، جرارد پیکه در بخشی از آخرین مصاحبه خود به قهرمانی‌های رئال مادرید واکنش نشان داد و این تیم را تیمی بی‌روح دانست.

مدافع سابق بارسلونا اظهار داشت: همیشه همن بوده، آنها در بازی‌هایی که چندان خوب به نظر نمی‌رسد، عملکرد مثبتی از خود نشان می‌دهد. رئال تیمی است که چیزی را منتقل نمی‌کند و روح ندارد ولی می‌توان گفت در لحظات مهم لیگ قهرمانان اروپا، نمایش خوبی از خود به اجرا می‌گذارد.

کاپیتان اسبق بارسلونا گفت: آنها بیشتر از هر تیمی در اروپا قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شده‌اند. ۱۳-۱۴ بار لیگ قهرمانان اروپا برده‌اند ولی تیم ما (بارسا) جوری قهرمان شده است که همه آنها را به یاد دارند.

پیکه تصریح کرد: در اروپا، بارسای پپ به عنوان بهترین تیم اخیر یاد می‌شود ولی قهرمان اخیر رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا وابسته یک معجزه بود و هیچکس آن را دیگر به خاطر نخواهد آورد.

وی اظهار داشت: قهرمانی‌های رئال مادرید را هیچکس به خاطر نخواهد سپرد زیرا آنها در مراحل حذفی نیز از هیچ تیمی بهتر نبودند و قهرمانی آنها چیزی جز یک معجزه نبود.

جرارد پیکه سال گذشته از دنیای فوتبال خداحافظی کرد. او در زمان بازیگری‌اش نیز بسیار زیاد از رئال مادرید انتقاد می‌کرد و برخی از هواداران نیز او را در قواره مدیریتی تیم می‌دانند.

پایان پیام/





منبع: فارس