به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، در این مراسم که به همت دپارتمان مسئولیت اجتماعی انجام شد، بازیکنان و کادر فنی با گذر از زیر قرآن، قرائت دعای سفر و پیام رسمی مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال عازم جام جهانی در برزیل شدند. داود پرهیزکاری رئیس مرکز ملی، احسان محمدی رئیس دپارتمان مسئولیت اجتماعی، […]

بدرقه تیم ملی ناشنوایان از مرکز ملی فوتبال
به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، در این مراسم که به همت دپارتمان مسئولیت اجتماعی انجام شد، بازیکنان و کادر فنی با گذر از زیر قرآن، قرائت دعای سفر و پیام رسمی مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال عازم جام جهانی در برزیل شدند.

داود پرهیزکاری رئیس مرکز ملی، احسان محمدی رئیس دپارتمان مسئولیت اجتماعی، مهران تیشه گران رئیس فدراسیون ناشنوایان، حسن تیموری مدیر امور ایثارگران، محمدزمان جهانبازی و جمعی از کارشناسان و کارکنان فدراسیون فوتبال در مراسم بدرقه این تیم حاضر شدند.

بدرقه تیم ملی فوتسال ناشنوایان از مرکز ملی فوتبال

فدراسیون فوتبال در راستای مسئولیت اجتماعی خود و تعامل با سایر فدراسیون‌ها میزبانی اردوی متصل به اعزام این تیم را در مرکز ملی فوتبال برگزار کرد.

گفتنی است مسابقات قهرمانی جهان فوتسال ناشنوایان با حضور ۱۶ تیم از جمله آرژانتین، برزیل، ژاپن، کویت، پاراگوئه، ژاپن و … از ۱۹ تا ۲۸ آبان در سائوپائولو برزیل برگزار می‌شود.

 انتهای پیام/ 

منبع: ایسـنا