به گزارش زیرنویس به نقل از الجزیره، ابوعبیده سخنگوی گردان‌های قسام (شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس) در سخنانی گفت: تداوم مبارزه و مقابله مبارزان خود با حمله صهیونیست‌ها در تمامی محورهای عملیات زمینی دشمن را اعلام می‌کنیم. وی ادامه داد: ۱۳۶ جنگ‌افزار دشمن به صورت کلی یا جزئی نابود شدند و از روند […]

به گزارش زیرنویس به نقل از الجزیره، ابوعبیده سخنگوی گردان‌های قسام (شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس) در سخنانی گفت: تداوم مبارزه و مقابله مبارزان خود با حمله صهیونیست‌ها در تمامی محورهای عملیات زمینی دشمن را اعلام می‌کنیم.

وی ادامه داد: ۱۳۶ جنگ‌افزار دشمن به صورت کلی یا جزئی نابود شدند و از روند فعالیت خارج شدند. مبارزان ما جنگ‌افزارهای دشمن را منهدم کردند و بسیاری از نظامیان دشمن را به هلاکت رسانده یا زخمی کردند. ما با نیروهای زبده خود مشغول عملیات هستیم، به پشت خطوط دشمن نفوذ می‌کنیم و برای نظامیان و تانک‌های آنها کمین می‌گذاریم.

ابوعبیده ادامه داد: تک‌تیراندازهای ما به هدف قراردادن نظامیان اشغالگر ادامه می‌دهند و توپخانه ما استحکامات آنان را مورد هدف قرار می‌دهد. دشمن از درگیری کامل با مبارزان ما پرهیز می‌کند.

ابوعبیده گفت: تاکید می‌کنیم که تنها راه آزادی اسرا معامله تبادل اسیران به طور کامل یا مرحله‌ای است. این دشمن است که در مسیر اقداماتی که برای آزادی اسرا و افراد خارجی انجام شده سنگ‌اندازی می‌کند و جان آنان را به خطر می‌اندازد. تعداد کشته‌های اسرا دلیلی بر ستم‌کاری و تکبر دشمن است.

وی ادامه داد: ای مبارزان ملت ما و ای هواداران ما در تمامی فلسطین برای به زیرکشیدن نقشه‌های صهیونیستی آماده شوید. به اشغالگران اعلام می‌کنیم که مرحله‌ای دیگر از خشم و مقاومت در غزه، کرانه باختری، قدس و تمامی جبهه‌ها و میادین در راه است.

ابوعبیده گفت: در دقایق پیش‌رو گوشه‌ای از شکوه مبارزان خود، نبرد آنان با دشمنان که در ساختمان‌ها سنگر گرفته‌اند و شکار تانک‌های دشمن و انهدام آن‌ها را به نمایش خواهیم گذاشت.

منبع: مـهر