سرمربی تیم ملی بسکتبال چه زمانی به ایران باز می‌گردد؟
سرمربی تیم ملی بسکتبال چه زمانی به ایران باز می‌گردد؟

به گزارش خبرنگار ورزشی زیرنویس، هاکان دمیر ترکیه‌ای که اردیبهشت ماه سال جاری هدایت تیم ملی بسکتبال کشورمان را برعهده گرفت، در جام جهانی و بازی‌های آسیایی هانگژو روی نیمکت تیم ملی نشست، اما آنطور که انتظار می‌رفت نتوانست نتایج خوبی را کسب کند و عملکرد او انتقادهای زیادی را در پی داشت. دمیر پس […]

به گزارش خبرنگار ورزشی زیرنویس، هاکان دمیر ترکیه‌ای که اردیبهشت ماه سال جاری هدایت تیم ملی بسکتبال کشورمان را برعهده گرفت، در جام جهانی و بازی‌های آسیایی هانگژو روی نیمکت تیم ملی نشست، اما آنطور که انتظار می‌رفت نتوانست نتایج خوبی را کسب کند و عملکرد او انتقادهای زیادی را در پی داشت.

دمیر پس از پایان بازی‌های آسیایی در اواسط مهرماه به کشورش رفت و بعد از گذشت بیش از یک ماه هنوز به ایران بازنگشته تا مسابقات لیگ برتر را زیر نظر بگیرد.

محسن معزی‌فر، دبیر فدراسیون بسکتبال در این خصوص به فارس گفت: طبق برنامه قرار است این مربی ۸ آذر به ایران بیاید و بازی‌های لیگ و ملی پوشان را زیر نظر بگیرد.

وی ادامه داد: ما در اسفند ماه پنجره اول انتخابی جام جهانی را پیش رو داریم و دمیر باید تیم را برای این مسابقات آماده کند.

به گزارش فارس، بسکتبال ایران در جام جهانی در رده سی و یکم ایستاد و در بازی‌های آسیایی هم پنجم شد.

پایان پیام/





منبع: فارس