جرارد پیکه درباره جدایی از شکیرا صحبت کرده و می‌گوید که به آنچه درباره‌اش منتشر می‌شود اهمیتی نمی‌دهد. پیکه و شکیرا در ژوئن ۲۰۲۲ پس از ۱۱ سال زندگی مشترک جدایی خود را اعلام کردند. جنجال زیادی به وجود آمد و شکیرا پیکه را متهم به خیانت کرد. این خواننده کلمبیایی همچنین ترانه‌ای منتشر کرد […]

- پیکه در مورد شکیرا صحبت کرد/ تنها راه زنده ماندن...

جرارد پیکه درباره جدایی از شکیرا صحبت کرده و می‌گوید که به آنچه درباره‌اش منتشر می‌شود اهمیتی نمی‌دهد.

پیکه و شکیرا در ژوئن ۲۰۲۲ پس از ۱۱ سال زندگی مشترک جدایی خود را اعلام کردند. جنجال زیادی به وجود آمد و شکیرا پیکه را متهم به خیانت کرد. این خواننده کلمبیایی همچنین ترانه‌ای منتشر کرد و در آن گفت که پیکه «فراری را با رنو توئینگو عوض کرده». اسطوره بارسلونا با راندن رنوی ۸۰۰۰۰ پوندی به این ترانه واکنش نشان داد. پیکه اکنون در مورد این اتفاقات صحبت کرده و می‌گوید که عموم مردم نمی‌دانند واقعاً چه چیزی بین این زوج اتفاق افتاده است.

او به RAC۱ گفت: «اگر به آنچه در مورد من می‌گویند اهمیت می‌دادم باید خود را در آپارتمان حبس می‌کردم یا از طبقه ششم به پایین می‌پریدم. تنها راه زنده ماندن از همچین چیزی بی‌توجهی است. نمی‌توانم هر روز بیرون بروم و چیزهایی را که واقعی نیستند انکار کنم. من نمی‌خواهم در مورد آن صحبت کنم و صحبت نخواهم کرد، اما مردم حتی ۱۰ درصد از اتفاقات را نمی‌دانند.»

پیکه در ماه ژانویه با انتشار پستی در اینستاگرام رابطه خود با کلارا چیا را رسمی اعلام کرد. شکیرا نیز با ویدیوی دیگری در رسانه‌های اجتماعی واکنش نشان داد.

پیکه در حال حاضر به کار روی پروژه کینگزلیگ خود ادامه می‌دهد و اخیراً کینگزلیگ آمریکا را راه‌اندازی کرده که قرار است در ژانویه ۲۰۲۴ و در مکزیک آغاز شود.

بیشتر بخوانید:

منبع: خبـر ورزشی