آنچلوتی: صعود از مرحله گروهی همیشه آسان نیست
آنچلوتی: صعود از مرحله گروهی همیشه آسان نیست

به گزارش زیرنویس، کارلو آنچلوتی سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید بعد از برتری این تیم مقابل براگا در لیگ قهرمانان اروپا گفت که رئال قدرت خود در لیگ قهرمانان اروپا را با صعود به مرحله بعد نشان داده است.  براهیم دیاز، وینیسیوس جونیور و رودریگو هدف‌های رئال در این فصل بودند. شوینیسیوس و رودریگو وینگرهای […]

به گزارش زیرنویس، کارلو آنچلوتی سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید بعد از برتری این تیم مقابل براگا در لیگ قهرمانان اروپا گفت که رئال قدرت خود در لیگ قهرمانان اروپا را با صعود به مرحله بعد نشان داده است. 

براهیم دیاز، وینیسیوس جونیور و رودریگو هدف‌های رئال در این فصل بودند. شوینیسیوس و رودریگو وینگرهای برزیلی به دلیل گل نزدن در این فصل مورد انتقاد قرار گرفتند اما پس از گلزنی دیاز، بازیکن دیگر هم موفق به گلزنی در این دیدار شدند. رئال‌مادرید با ۴ برد از ۴ بازی با ۱۲ امتیاز صدرنشین گروه C است. 

آنچلوتی درباره این بازی، گفت: این نتیجه به من می گوید که رئال مادرید بهتر از بقیه در این رقابت‌ها عمل کرده چرا که صعود از مرحله گروهی همیشه به این سادگی نیست.

وی افزود: ما بسیار خوشحالیم که به مرحله بعدی صعود کردیم اما این بدان معنا نیست که ۲ بازی آخر را ساده در نظر بگیریم چون تمام بازی‌های لیگ قهرمانان اروپا برای نشان دادن بهترین سطح برگزار می‌شود.

پایان پیام/





منبع: فارس