پایگاه نظامیان آمریکایی در شرق سوریه بمباران شد
پایگاه نظامیان آمریکایی در شرق سوریه بمباران شد

شبکه المیادین گزارش داد، این حمله دقایقی پیش از آن صورت گرفت که منابع محلی سوری بامداد پنجشنبه از شنیده‌شدن صدای حداقل چهار انفجار در منطقه دیرالزور خبر دادند. این حمله ساعاتی پس از حمله نیروهای مقاومت اسلامی عراق به پایگاه الحریر محل استقرار نظامیان آمریکایی در اربیل کردستان عراق صورت می گیرد. هرچند هیچ […]

- پایگاه نظامیان آمریکایی در شرق سوریه بمباران شد

شبکه المیادین گزارش داد، این حمله دقایقی پیش از آن صورت گرفت که منابع محلی سوری بامداد پنجشنبه از شنیده‌شدن صدای حداقل چهار انفجار در منطقه دیرالزور خبر دادند.

این حمله ساعاتی پس از حمله نیروهای مقاومت اسلامی عراق به پایگاه الحریر محل استقرار نظامیان آمریکایی در اربیل کردستان عراق صورت می گیرد.

هرچند هیچ فرد یا گروهی مسؤولیت این حمله را تاکنون برعهده نگرفته، اما در نوبت های گذشته مقاومت اسلامی عراق این حملات را به پایگاه های نظامیان آمریکایی در سوریه و عراق برعهده گرفته بود.

گروه «مقاومت اسلامی عراق» بامداد پنجشنبه نیز با انتشار بیانیه‌ای مسؤولیت حمله به پایگاه «الحریر» آمریکا در شمال عراق را برعهده گرفت.

این گروه در این بیانیه اعلام کرد که رزمندگان آن با استفاده از دو هواپیمای بدون سرنشین، به اشغالگران آمریکایی در پایگاه الحریر حمله کردند.

منابع عراقی بامداد پنجشنبه از شنیده‌شدن صدای انفجار مهیب در محل استقرار اشغالگران آمریکایی در پایگاه «الحریر» واقع در شمال اربیل خبر دادند.

کانال تلگرامی «صابرین‌نیوز» وابسته به نیروهای مقاومت نیز گزارش داد که پایگاه الحریر با هواپیماهای بدون سرنشین هدف حمله قرار گرفته است.

در روزهای گذشته پایگاه‌های نظامی ایالات متحده در عراق و سوریه در چندین نوبت هدف حملات پهپادی، راکتی و موشکی قرار گرفته اند.

مقاومت اسلامی عراق به دنبال جنایات و حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم فلسطین به ویژه غزه و حمایت واشنگتن از این حملات، به ایالات متحده هشدار داده بود که پایگاه‌های آمریکایی در منطقه را مورد هدف قرار خواهد داد.

منبع: اطلاعات انلاین