ضربه مهلک به آرسنال
ضربه مهلک به آرسنال

به نقل از اسکای اسپورت، آرسنال دور برگشت مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا را با پیروزی آغاز کرد و توانست در بازی برابر سویا با دو گل به پیروزی برسد. مایکل آرتتا بعد از بازی گفت: بدون شک از نمایش تیم و نتیجه به دست  آمده راضی هستم. بازیکنان جنگندگی  زیادی در میدان داشتند و […]

- ضربه مهلک به آرسنال

به نقل از اسکای اسپورت، آرسنال دور برگشت مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا را با پیروزی آغاز کرد و توانست در بازی برابر سویا با دو گل به پیروزی برسد.

مایکل آرتتا بعد از بازی گفت: بدون شک از نمایش تیم و نتیجه به دست  آمده راضی هستم. بازیکنان جنگندگی  زیادی در میدان داشتند و با نظم و انضباط بازی کردند. حتی زمانی که توپ را از دست می دادیم بسیار خوب بودیم. سخت است تیمی در اروپا اینگونه بر بازی تسلط داشته باشد.

او ادامه داد: سویا تیم بسیار خطرناکی است اما ما آن‌ها را در زمین خود محاصره کردیم و این رمز پیروزی ما بود. در طول ۹۷ دقیقه تنها اجازه دادیم که حریف یک شوت بزند.

آرسنال در این بازی دو بازیکن مصدوم داشت؛ یکی تاکه هیرو تومیاسو و دیگری بوکایو ساکا. آرتتا درباره مصدومیت این دو بازیکن گفت: تومیاسو کمی احساس درد داشت و به همین خاطر ریسک نکردیم اما آسیب دیدگی ساکا یک ضربه سنگین بود.

باشگاه خبرنگاران