به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، اتحادیه جهانی کشتی و سازمان ملل متحد از کمپین یک انسانیت حمایت کردند. هدف از این همکاری، استفاده از قدرت ورزش برای ارتقای شمول اجتماعی، گفت‌وگوی بین فرهنگی و تلاش‌های صلح‌ساز در سراسر جهان است. اتحادیه جهانی کشتی و سازمان ملل متحد با هم همکاری خواهند کرد […]

- کشتی فراتر از مرزها، فرهنگ‌ها و پیشینه‌هاست

به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، اتحادیه جهانی کشتی و سازمان ملل متحد از کمپین یک انسانیت حمایت کردند. هدف از این همکاری، استفاده از قدرت ورزش برای ارتقای شمول اجتماعی، گفت‌وگوی بین فرهنگی و تلاش‌های صلح‌ساز در سراسر جهان است.

اتحادیه جهانی کشتی و سازمان ملل متحد با هم همکاری خواهند کرد تا از نفوذ جهانی کشتی برای پیشبرد اهداف کمپین #One_Humanity استفاده کنند.

این کمپین که توسط سازمان ملل متحد آغاز شده است، بر تقویت وحدت، تفاهم و همبستگی میان جوامع مختلف از طریق ارزش‌های مشترک احترام، شمول و برابری متمرکز است.

اتحادیه جهانی کشتی و سازمان ملل متحد قصد دارند از کشتی به‌عنوان بستری برای حمایت از تغییرات اجتماعی و ایجاد فرصت‌هایی برای گفتگو و همکاری بین فرهنگ‌ها استفاده کنند. از طریق این همکاری، هر دو سازمان به دنبال برجسته کردن قدرت تغییردهنده ورزش در ارتقای هماهنگی و شکستن موانع اجتماعی هستند.

این کمپین بر اهمیت پذیرش تنوع و توانمندسازی افراد برای تبدیل شدن به عوامل تغییرات مثبت تاکید می‌کند. تعهد اتحادیه جهانی به ترویج فراگیری و تعهد سازمان ملل متحد به گفتگوی بین فرهنگی به طور یکپارچه با اصول اصلی کمپین همسو می‌شود.

میگل آنجل موراتینوس، نماینده عالی سازمان ملل متحد گفت: ما از شراکت با فدراسیون جهانی کشتی در ترویج این کمپین بسیار هیجان زده هستیم. کشتی با تاریخ ریشه دار و جذابیت جهانی خود به عنوان یک وسیله ایده آل برای انتقال پیام وحدت و با هم بودن عمل می‌کند.

به عنوان بخشی از تلاش‌های مشترک خود، UWW و UNAOC ابتکارات مشترک، کمپین‌های آگاهی بخشی و برنامه‌های آموزشی را سازماندهی خواهند کرد که ارزش‌های احترام، تنوع و برابری را برجسته می‌کند. هدف آن‌ها از طریق این فعالیت ها، مشارکت دادن جوامع کشتی، ورزشکاران، مربیان و هواداران در ترویج فرهنگ فراگیر و انسجام اجتماعی است.

نناد لالوویچ، رئیس اتحادیه جهانی کشتی، گفت: ما مفتخریم که با UNAOC برای این کمپین همکاری کنیم. کشتی فراتر از مرزها، فرهنگ‌ها و پیشینه‌ها است و ما قویاً به قدرت آن در گردهم‌آوری مردم ایمان داریم. با همکاری با سازمان ملل متحد، می‌توانیم از دامنه جهانی کشتی برای ارتقای درک، احترام و اتحاد در بین افراد از هر طبقه استفاده کنیم.

همکاری بین اتحادیه جهانی کشتی و سازمان ملل متحد برای کمپین #One_Humanity گواهی بر تعهد مشترک برای مهار قدرت ورزش برای خیر اجتماعی است. هدف آن‌ها ایجاد تأثیر پایدار و ایجاد تغییرات مثبت در جامعه کشتی و فراتر از آن است.

اتحادیه جهانی کشتی یک نهاد بین المللی حاکم بر ورزش کشتی است و بر مسابقات کشتی در سراسر جهان نظارت دارد. با تعهد به ترویج بازی جوانمردانه، فراگیر بودن و برابری جنسیتی تلاش می‌کند تا الهام بخش ورزشکاران باشد و به توسعه کشتی به عنوان یک ورزش و یک شیوه زندگی کمک کند.

انتهای پیام/

منبع: ایسـنا