میلاد سرلک فصل پرماجرایی را تا این‌جا سپری کرده‌است. او که این فصل ممکن بود سرباز شود، پس از تمدید قراردادش با پرسپولیس پس از یک دوره غیبت در لیست تیم ملی، دوباره توسط امیر قلعه‌نویی فراخوانده شد تا فعلا خطر کنار رفتن او از لیست پرسپولیس به دلیل سربازی او را تهدید نکند. با این حال سرلک […]

- آماده باش گل‌محمدی به یک بازیکن خاص برای ال‌کلاسیکو/ ستاره قرمزها آماده نبرد با تیم سابق

 میلاد سرلک فصل پرماجرایی را تا این‌جا سپری کرده‌است. او که این فصل ممکن بود سرباز شود، پس از تمدید قراردادش با پرسپولیس پس از یک دوره غیبت در لیست تیم ملی، دوباره توسط امیر قلعه‌نویی فراخوانده شد تا فعلا خطر کنار رفتن او از لیست پرسپولیس به دلیل سربازی او را تهدید نکند.

با این حال سرلک درست در شب اعلام لیست فیفادی اکتبر در بازی با گل‌گهر مصدوم شد و با آسیب دیدگی از ناحیه همسترینگ اردوی تیم ملی و چند بازی پرسپولیس را از دست داد.

او که در هفته گذشته به تازگی به لیست سرخ‌ها برگشته بود این بار با سرماخوردگی از ترکیب اصلی دور شد و تنها در دقایق پایانی بازی با استقلال تاجیکستان فرصت بازی پیدا کرد.

بدون شک رسیدن میلاد سرلک به مرز آمادگی در این روزها می‌تواند بزرگترین کمک را به یحیی گل‌محمدی بکند. باید دید شماره ۱۰ سرخ‌ها برای بازی با سپاهان چه شرایطی را دنبال خواهد کرد.

منبع: خبـر ورزشی