به گزارش خبرنگار زیرنویس کرمانشاه، محمدطیب صحرایی صبح امروز (پنجشنبه ١٨ آبان ماه) در بازدید از بیمارستان در حال تکمیل ثلاث باباجانی اظهار کرد: مجموعه مدیریتی همکار در حال تلاش هستند و امید است این بیمارستان را بهار سال ١۴٠٣ به مردم ثلاث باباجانی تحویل دهیم. وی افزود: در نگاه جمهوری اسلامی ایران تفاوتی بین […]

- بیمارستان ثلاث باباجانی بهار سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد

به گزارش خبرنگار زیرنویس کرمانشاه، محمدطیب صحرایی صبح امروز (پنجشنبه ١٨ آبان ماه) در بازدید از بیمارستان در حال تکمیل ثلاث باباجانی اظهار کرد: مجموعه مدیریتی همکار در حال تلاش هستند و امید است این بیمارستان را بهار سال ١۴٠٣ به مردم ثلاث باباجانی تحویل دهیم.

وی افزود: در نگاه جمهوری اسلامی ایران تفاوتی بین هموطنان در نقطه صفر مرزی و پایتخت وجود ندارد و تلاش دولت سیزدهم تحقق بیشتر این نگاه بنیادین نظام است.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: این پروژه تأخیر زیادی داشته و سال ١٣٩٢ آغاز شده که این تأخیر فایل قبول نیست اما در این مدت بخش قابل توجهی از عقب ماندگی پروژه جبران شده است.

به گزارش زیرنویس اجرای پروژه بیمارستان ثلاث باباجانی از سال ١٣٩٢ آغاز شده و برای تکمیل این پروژه ٧٠٠ میلیارد ریال اعتبار لازم است تا بهار سال آینده به بهره‌برداری برسد.

۴۶

منبع: خبـرآنلاین