با فوت شدن یک نفر دیگر از مصدومان آتش سوزی کمپ ترک اعتیاد لنگرود تعداد کشته به ۳۵ نفر رسید.

به گزارش زیرنویس، دکتر محمدتقی آشوبی رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گیلان روز پنجشنبه اظهار کرد: سومین مجروح این حادثه که در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان سوانح ولایت رشت بستری بود، ساعتی قبل به دلیل شدت عوارض ناشی از سوختگی جان باخت.

وی با بیان اینکه هم اکنون با انتقال یک نفر دیگر به بخش مراقبت های ویژه به دلیل شدت عوارض سوختگی شمار مصدومان بستری در این بخش به ۲ نفر رسیده، اضافه کرد: پنج نفر از مصدومان سانحه لنگرود طی روزهای گذشته ترخیص شده‌اند.

بر این اساس از بین ۱۵ مصدوم منتقل شده در روز نخست حادثه به بیمارستان ولایت رشت پنج نفر دیگر همچنان در بخش عادی بستری هستند.

اجساد ۳۲ جان باخته آتش سوزی در روز حادثه نیز ظرف ۴۸ ساعت پس از این واقعه توسط پزشکی قانونی شناسایی و تحویل خانواده ها شد و تدفین آنها در شهرستان های مختلف به انجام رسید.

کمپ ترک اعتیاد گام اول رهایی واقع در شهرستان لنگرود حوالی ساعت ۵:۴۵ دقیقه صبح روز جمعه دوازدهم آبانماه دچار حریق شد و ۳۲ کشته و ۱۷ مجروح در پی داشت که تا کنون ۳ نفر از مصدومان بستری در بیمارستان در اثر تشدید عوارض ناشی از سوختگی جان باخته اند.

منبع خبر: رکنـا