با گذشت ۶ روز از آتش سوزی مهیب در کمپ ترک اعتیاد لنگرود یک مصدوم دیگر حادثه جان باخت. محمد جلایی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان گفت: یک نفر از مصدومان حادثه آتش سوزی در کمپ ترک اعتیاد شهرستان لنگرود روز گذشته به دلیل شدت عوارض ناشی از سوختگی درگذشت و تعداد فوتی‌های […]

با گذشت ۶ روز از آتش سوزی مهیب در کمپ ترک اعتیاد لنگرود یک مصدوم دیگر حادثه جان باخت. محمد جلایی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان گفت: یک نفر از مصدومان حادثه آتش سوزی در کمپ ترک اعتیاد شهرستان لنگرود روز گذشته به دلیل شدت عوارض ناشی از سوختگی درگذشت و تعداد فوتی‌های این حادثه به ۳۳ نفر رسید. این فرد که به دلیل سوختگی بالای ۶۰ درصد طی این مدت در بخش آی سی یو به سر می‌برد با وجود همه مراقبت‌های پزشکی و تلاش‌های پزشکان با تشدید عوارض ناشی از سوختگی و مشکلات ریوی و کلیوی، جان باخت.

 

امیدِ مصدوم نجات یافته از حادثه لنگرود، پایان یافت

 

وی عنوان کرد: در حال حاضر ۹ مصدوم دیگر در بیمارستان ولایت رشت بستری هستند که سه نفر از آنان در بخش آی سی یو به سر می‌برند. حجت‌الاسلام والمسلمین اسماعیل صادقی نیارکی رئیس کل دادگستری استان گیلان نیز گفت: مدیر کل بهزیستی استان تحت پیگرد قضایی قرار گرفت و به لحاظ کوتاهی در انجام وظیفه و عدم نظارت بر کمپ‌ها و توجه اتهام قرار تأمین کیفری و قرار نظارت قضایی برای وی صادر و مراتب به سازمان بهزیستی اعلام شد.

ایران

+