احمدرضا عابدزاده کاپیتان محبوب و قدیمی تیم ملی فوتبال با منتشر کردن تصویر جذابی در اینستاگرام اش استایل و آمادگی جسمانی اش را به رخ هواداران اش کشیده است. ماه‌های گذشته بود که اغلب رسانه‌های داخلی اعلام کردند احمدرضا عابدزاده دروازه بان اسطوره ای فوتبال ایران برای همیشه از ایران خارج شده و به آمریکا […]

احمدرضا عابدزاده کاپیتان محبوب و قدیمی تیم ملی فوتبال با منتشر کردن تصویر جذابی در اینستاگرام اش استایل و آمادگی جسمانی اش را به رخ هواداران اش کشیده است.

ماه‌های گذشته بود که اغلب رسانه‌های داخلی اعلام کردند احمدرضا عابدزاده دروازه بان اسطوره ای فوتبال ایران برای همیشه از ایران خارج شده و به آمریکا مهاجرت کرده است.

البته پس از انتشار این خبر بود که برخی از نزدیکان عقاب آسیا مدعی شدند او برای همیشه به آمریکا مهاجرت نکرده، بلکه قصد دارد هر چند ماه یک بار برای انجام فعالیت‌های اقتصادی و شخصی‌اش راهی ایران شود.

احمد رضا عابدزاده

با این وجود نکته عجیب ماجرای مهاجرت عابدزاده این است که این موضوع هنوز از سوی ستاره سال‌های دور فوتبال ایران مستقیم و به طور شفاف تایید یا تکذیب نشده است.

در همین راستا حالا پیشکسوت محبوب فوتبال با انتشار تصویر متفاوتی از خودش در صفحه شخصی اش که به نظر می رسد در سواحل شمال کشور باشد، آمادگی جسمانی اش را در سن ۵۷ سالگی به رخ دنبال کنندگان اش کشیده است.

منبع : سانا پرس

منبع خبر: رکنـا