به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، نوزدهمین دوره مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی مردان زیر ۲۱ سال جهان از صبح روز چهارشنبه ۱۷ آبان در شهر روی ات تایلند با حضور ۳۲ تیم آغاز شد. تیم ملی زیر ۲۱ سال ساحلی ایران (حبیب ناصری و علی قربان […]

- ایران از صعود به مرحله بعد بازماند

به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، نوزدهمین دوره مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی مردان زیر ۲۱ سال جهان از صبح روز چهارشنبه ۱۷ آبان در شهر روی ات تایلند با حضور ۳۲ تیم آغاز شد.

تیم ملی زیر ۲۱ سال ساحلی ایران (حبیب ناصری و علی قربان پسندی) در دومین مسابقه مرحله مقدماتی خود به مصاف جمهوری چک (Oliva- Westphal) رفت و دو بر صفر مغلوب حریف شد.

جمهوری چک با امتیازات ۲۱ بر ۱۶ و ۲۱ بر ۱۰ حریف را شکست داد تا به دومین برد خود دست یابد.

در دیگر مسابقه صبحگاهی گروه D، تیم آلمان دو بر یک استرالیا را شکست داد تا دو حریف دیگر ایران هر کدام با یک برد در رده‌های دوم و سوم جدول قرار گیرند.

در دیداری که از ساعت ۱۲:۳۰ میان دو تیم آلمان (wust – frobel) و ایران (حبیب ناصری و علی قربان پسندی) برگزار شد، آلمانی‌ها دو بر یک به پیروزی رسیدند تا دیگر تیم راه یافته به مرحله بعد باشند.

ست نخست این دیدار ۲۳ بر ۲۱ به نفع ایران به پایان رسید، اما در ست‌های دوم و سوم آلمانی‌ها با پوئن‌های ۲۱ بر ۱۹ و ۱۵ بر ۹ حریف را شکست دادند تا به دومین برد خود دست یابند.

با این ناکامی تیم ملی زیر ۲۱ سال والیبال ساحلی ایران به دلیل قرار گرفتن در انتهای جدول گروه D از صعود به مرحله بعد بازماند.

در دیگر دیدار همزمان استرالیا به مصاف جمهوری چک رفت و دو بر یک حریف را شکست داد تا به دومین پیروزی خود دست یابد.

در ابتدا دو تیم هر کدام یک ست به پیروزی رسیده‌اند. در ست نخست استرالیا ۲۴ بر ۲۲ حریف را شکست داد، اما در ست دوم جمهوری چک ۲۱ بر ۱۷ به پیروزی رسید تا این دیدار به ست سوم کشیده شود. در ست سوم استرالیایی‌ها ۱۵ بر ۱۲ حریف را مغلوب خود کردند تا صعود خود را به مرحله بعدی قطعی کنند.

پرویز فرخی به عنوان سرمربی و امید مهتاب به عنوان سرپرست این تیم را همراهی کردند.

مرحله گروهی این رقابت‌ها در هشت گروه پیگیری می‌شود و پس از پایان مرحله مقدماتی تیم‌های صدرنشین هشت گروه مستقیم به مرحله یک هشتم صعود می‌کنند و تیم‌های دوم و سوم هر گروه در مرحله یک شانزدهم به مصاف یکدیگر خواهند رفت که در گروه ایران تیم‌های جمهوری چک، استرالیا و آلمان به مراحل بعدی صعود کردند.

انتهای پیام/

منبع: ایسـنا