به گزارش خبرنگار ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، توپچی‌ها در اولین بازی خود در دور برگشت مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا میزبان سویا بودند که در پایان، آرسنال با نتیجه ۲-۰ از سد پادشاه لیگ اروپا گذشت.   در دیداری که آرسنال در بیشتر دقایق بازی کاملا از حریف اسپانیایی خود برتر بود، شاگردان آرتتا موفق […]

- برد ۲ گله آرسنال در شب بد سویایی‌ها

به گزارش خبرنگار ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، توپچی‌ها در اولین بازی خود در دور برگشت مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا میزبان سویا بودند که در پایان، آرسنال با نتیجه ۲-۰ از سد پادشاه لیگ اروپا گذشت.

 

در دیداری که آرسنال در بیشتر دقایق بازی کاملا از حریف اسپانیایی خود برتر بود، شاگردان آرتتا موفق شدند با دو گل از سد سویا بگذرند. دو گل این بازی در دو نیمه مختلف و توسط تروسار در دقیقه ۲۹ و ساکا در دقیقه ۶۴ به ثمر رسید. همچنین مارتینلی هم بازی بسیار خوبی از خودش به معرض نمایش گذاشت و بار‌ها و بار‌ها با استارت‌های انفجاری‌اش خط دفاعی سویا را نابود کرد.

 

گزارش بازی

 

نیمه اول

 

بازی با سوت داور آغاز می‌شود.

 

ده دقیقه ابتدایی بازی با حملات آرسنال دنبال می‌شود، اما هنوز به آن شکل دروازه سویا با تهدید روبرو نشده است

 

دقیقه ۲۴ / ضربه وایت از بالای دروازه سویا به شکل خطرناکی به بیرون می‌رود.

 

دقیقه ۲۷ / ضربه جورجینیو از بالای دروازه به بیرون می‌رود. پیش از آن بازیکنان آرسنال عقیده داشتند که تعادل ساکا در محوطه جریمه سویا به هم خورده و داور باید برای آن‌ها پنالتی اعلام می‌کرد.

 

دقیقه ۲۹ / گل اول بازی برای آرسنال؛ فشار حملات توپچی‌ها بلاخره جواب داد و تروسار از روی پاس خوب ساکا، گل اول این بازی را به ثمر رساند. توپچی‌ها مزد حملات و بازی هجومی خودشان را به خوبی گرفتند.

 

پایان نیمه اول: آرسنال ۱-۰ سویا

 

نیمه دوم

 

نیمه دوم شروع می‌شود و در همین دقایق ابتدایی کای هاورتس می‌رفت تا دروازه سویا را باز کند که ضربه او با برخورد به بازیکنان سویا به کرنر می‌رود.

 

دقیقه ۶۰ / تروسار می‌رفت تا گل دوم خودش را در این بازی به ثمر برساند که ضربه فنی این بازیکن از کنار دروازه سویا به بیرون می‌رود.

 

دقیقه ۶۴ / گل دوم بازی برای آرسنال و چه گلی؛ روی حرکت تماشایی بوکایو ساکا و تو سر توپ فوق‌العاده این بازیکن، گل دوم آرسنال به زیبایی هر چه تمام‌تر به ثمر می‌رسد.

 

دقیقه ۸۵ / ساکا تعویض می‌شود. هواداران آرسنال امیدوارند مصدومیت ستاره جوانشان به آن شکل جدی نباشد.

 

دقیقه ۹۰ / داور شش دقیقه وقت اضافه اعلام می‌کند.

 

دقیقه ۵+۹۵ / بلاخره بازیکنان سویا توسط ماریانو دیاز تا حدی خطرناک ظاهر می‌شوند که گلر آرسنال مشکلی برای سیو این توپ نداشت

 

پایان بازی و برد ارزشمند شاگردان آرتتا مقابل سویا.

 

انتهای پیام/

منبع: ایسـنا