بارسلونا در نقل و انتقالات ژانویه می‌تواند بازیکنان جدید بخرد اما وضعیت و استراتژی باشگاه در این مورد هنوز مشخص نیست و این موضوع موجب سردرگمی کادر فنی این تیم شده است. طبق گزارشهای منتشر شده، مدیران باشگاه بارسا به ژاوی، سرمربی تیم، صراحتا اعلام کرده بودند که برای تقویت تیم دشواری‌های زیادی در نقل […]

- در باشگاه بارسلونا هیچ‌چیز مشخص نیست!/ ژاوی و همکارانش بلاتکلیف هستند

بارسلونا در نقل و انتقالات ژانویه می‌تواند بازیکنان جدید بخرد اما وضعیت و استراتژی باشگاه در این مورد هنوز مشخص نیست و این موضوع موجب سردرگمی کادر فنی این تیم شده است.

طبق گزارشهای منتشر شده، مدیران باشگاه بارسا به ژاوی، سرمربی تیم، صراحتا اعلام کرده بودند که برای تقویت تیم دشواری‌های زیادی در نقل و انتقالات زمستانی دارند اما حالا روزنامه «اسپورت» کاتالونیا نوشته که آنها در تلاش هستند که این مشکلات را تا ژانویه حل کنند. مسئولان باشگاه در هفته آینده با قطعیت بیشتری در مورد اینکه آیا می‌توانند تیم را تقویت کنند یا نه صحبت خواهند کرد اما ژاوی به همراه دکو مدیر ورزشی باشگاه باید از همین حالا مشخص کنند که اگر بودجه‌ای باشد آن را کجا صرف کنند.

بخش استعدادیابی و جذب بازیکن باشگاه بر این عقیده است که بهترین راهکار برای زمستان این است که انتقال ویتور روکه مهاجم جوان برزیلی را از باشگاه اتلتیکو پاراننزه به بارسا قطعی کنند. آنها معتقدند که تیم در گلزنی مشکل دارد و حضور روکه به بازیکنانی مثل روبرت لواندوفسکی اجازه می‌دهد که چرخشی بازی کنند واستراحت بیشتری داشته باشند.

ژاوی همچنین به دنبال خرید یک هافبک دفاعی برای تیم خود است. با این وجود هم ویتو روکه و وکلایش و هم ژاوی و دکو همه منتظر شنیدن خبر نهایی از سوی مدیران باشگاه بارسلونا هستند تا تکلیف خود را بدانند. آنچه مسلم است این است که بارسا در نهایت بیش از یک بازیکن را نمی‌تواند در نقل و انتقالات زمستانی جذب کند که همان یکی هم با اما و اگرهای زیادی همراه است.

بیشتر بخوانید: تلخ‌ترین اتفاق برای ستاره لهستانی؛ قحطی گل لواندوفسکی تمام‌شدنی نیست/ بارسلونا گلزن ندارد!

منبع: خبـر ورزشی