به گزارش خبرنگار مهر، دریادار شهرام ایرانی عصر پنجشنبه در آئین آغاز ساخت شهر جدید با معماری سنتی در اراضی نیروی دریایی بوشهر اظهار داشت: بخشی از اراضی نیروی دریایی ارتش به محدوده شهر بوشهر الحاق و به مردم واگذار می‌شود. وی افزود: از تلاش استاندار بوشهر که در آزادسازی اراضی نیروی دریایی برای استفاده […]

به گزارش خبرنگار مهر، دریادار شهرام ایرانی عصر پنجشنبه در آئین آغاز ساخت شهر جدید با معماری سنتی در اراضی نیروی دریایی بوشهر اظهار داشت: بخشی از اراضی نیروی دریایی ارتش به محدوده شهر بوشهر الحاق و به مردم واگذار می‌شود.

وی افزود: از تلاش استاندار بوشهر که در آزادسازی اراضی نیروی دریایی برای استفاده عموم مردم قدردانی می‌شود و در اجرا این گونه طرح‌ها تسریع می‌شود و اراضی دیگری هم برای واگذاری به مردم اختصاص می‌یابد و شاهد تحولات در این عرصه باشیم.

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران افزود: با همکاری و تلاش استاندار و دیگر مسئولان استان بوشهر شاهد ساخت شهر جدید با معماری سنتی در اراضی نیروی دریایی بوشهر با عنوان مجموعه مسکونی آفتاب هستیم.

وی ادامه داد: تعامل بین نیروی مسلح و بدنه دولت سبب اجرا این طرح شده است و این تعامل رشد و شکوفایی استان و شهر بوشهر را رقم خواهد زد.

ایرانی با تأکید بر افزایش تعامل برای اجرا طرح‌های مورد مطالبه مردم اضافه کرد: این تعامل و همکاری زمینه تحقق مطالبات مردم عزیز کشور به ویژه استان بوشهر که مملو از غیرت و شهامت است فراهم آورد و روز به روز استان بوشهر توسعه یابد و محور توسعه کشور باشد.

ساخت شهر جدید و پیشرفته با معماری سنتی در اراضی نیروی دریایی ارتش در بوشهر تحت عنوان مجموعه مسکونی پروژه آفتاب با حضور فرمانده نیروی دریایی ارتش و استاندار بوشهر آغاز شد.

منبع: مـهر