هفته دهم لیگ برتر| استقلال-تراکتور؛ جنگ ستارگان در تهران
هفته دهم لیگ برتر| استقلال-تراکتور؛ جنگ ستارگان در تهران

به گزارش خبرنگار ورزشی زیرنویس، دو مسابقه دیگر از هفته دهم فردا  در تهران و آبادان شنبه برگزار می شود. صنعت نفت آبادان – هوادار تهران؛ جدال ۶ امتیازی پایین جدول این مسابقه برای همه تیم های پایین جدول مهم است. چون فاصله تیم های دهم تا پانزدهم جدول فقط ۲ امتیاز است. نفت آبادان […]

به گزارش خبرنگار ورزشی زیرنویس، دو مسابقه دیگر از هفته دهم فردا  در تهران و آبادان شنبه برگزار می شود.

صنعت نفت آبادان – هوادار تهران؛ جدال ۶ امتیازی پایین جدول

این مسابقه برای همه تیم های پایین جدول مهم است. چون فاصله تیم های دهم تا پانزدهم جدول فقط ۲ امتیاز است. نفت آبادان بعد از دو باخت با سه مساوی متوالی ۷ امتیازی شده و روی پله سیزدهم ایستاده است اما هوادار با سه باخت و دو مساوی و تفاضل گل بهتر در رده یازدهم قرار گرفته است. ویسی در تیم نفت محبوب است و هفته قبل هم ۱۰ نفره یک امتیاز مهم از پرسپولیس مدعی گرفت و حالا در این دیدار خانگی به دنبال سه امتیاز است و  هوادار در خانه مقابل پیکان متوقف شد.

تقابل  تاکتیکی عبدالله ویسی و محمود فکری در این بازی دیدنی است.محمود فکری بابک مرادی بازیکن خود را در اختیار باشگاه قرار داده که ظاهرا بحث های حاشیه ای است.

 تیم برنده این بازی نهایتا تا رده دهم جدول لیگ می تواند صعود کند اما مساوی به سود دیگر تیم های قعرنشین است.

استقلال – تراکتور تبریز؛ جنگ ستارگان

استقلال صدرنشین لیگ  بعد از ۴ برد متوالی مقابل شمس آذر قزوین متوقف شد و دو گل خورد اما همچنا ن یکی از بهترین خطوط دفاعی لیگ را در اختیار دارد. تراکتور تبریز هم با پیروزی مقابل نساجی مازندران ۱۵ امتیازی و در رده چهارم جدول لیگ ایستاده و با ۱۳ گل زده یکی از بهترین خطوط حمله لیگ را در اختیار دارد.

نکته جالب از تقابل دو تیم این است که تراکتور فصل گذشته سه بار مقابل استقلال شکست خورد، دو بار در لیگ و یک مرتبه در جام حذفی، بدترین شکست تاریخ باشگاه تراکتور نیز در فصل گذشته مقابل استقلال با نتیجه ۷ بر یک رقم خورده  و حالا این تیم برای جبران به میدان خواهد آمد اما می‌داند که استقلال این فصل هم تیمی است که سخت گل می خورد و سخت تر امتیاز از دست می دهد.

غیبت آلوز بازیکن پرتغالی تراکتور به دلیل محرومیت قطعا به ضرر این تیم خواهد شد اما در استقلال همه بازیکنان شرایط مناسبی دارند. حتی زبیر نیک نفس و پیمان بابایی مصدوم هم ظاهرا به این بازی می رسند. این بازی را می توان جنگ ستارگان نامید جایی که بهترین های فوتبال ایران در مستطیل سبز به میدان می روند.

*برنامه این هفته به شرح زیر است: 

هفته دهم؛ گرامیداشت شهادت پدر موشکی ایران شهید سرلشگر پاسدار حسن طهرانی مقدم

جمعه ۱۹ آبان

پیکان تهران – شمس آذر قزوین / ساعت ۱۵ – ورزشگاه پاس قوامین تهران

ملوان بندرانزلی – استقلال خوزستان / ساعت ۱۵ – ورزشگاه تختی انزلی

گل‌گهر سیرجان – مس رفسنجان / ساعت ۱۵ – ورزشگاه شهید سلیمانی سیرجان

فولاد خوزستان – آلومینیوم اراک / ساعت ۱۶:۴۵ – ورزشگاه شهدای فولاد اهواز

شنبه ۲۰ آبان

استقلال – تراکتورتبریز- ساعت ۱۵- ورزشگاه آزادی تهران

صنعت نفت آبادان – هوادار تهران- ساعت ۱۵:۳۰- ورزشگاه تختی آبادان

یکشنبه ۲۱ آبان

نساجی مازندران – ذوب‌آهن اصفهان- ساعت ۱۵- ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر

فولادمبارکه سپاهان اصفهان – پرسپولیس- ساعت ۱۶:۳۰- ورزشگاه نقش جهان اصفهان

پایان پیام/





منبع: فارس