طی مراسمی ساده زوج سیرجانی مراسم عقد خود را با مهریه ۱۱۴ کتاب مذهبی برگزار کردند. به گزارش زیرنویس به نقل از ایرنا، این مراسم که با یک اقدام فرهنگی جالب و به پیشنهاد عروس و موافقت خانواده وی همراه بود، ۱۱۴ جلد کتب مذهبی اعم از قرآن کریم ،نهج‌البلاغه، ۱۴ جلد کتاب بحارالانوار، صحیفه […]

طی مراسمی ساده زوج سیرجانی مراسم عقد خود را با مهریه ۱۱۴ کتاب مذهبی برگزار کردند.

به گزارش زیرنویس به نقل از ایرنا، این مراسم که با یک اقدام فرهنگی جالب و به پیشنهاد عروس و موافقت خانواده وی همراه بود، ۱۱۴ جلد کتب مذهبی اعم از قرآن کریم ،نهج‌البلاغه، ۱۴ جلد کتاب بحارالانوار، صحیفه سجادیه و مفاتیح الجنان را به‌عنوان مهریه خود ثبت کرد.

مبینا حسین زاده در مورد این اقدام خود گفت: به دلیل علاقه به نبی اکرم اسلام و عمل به فرمایش‌های آینه معصومین و همچنین با هدف ترویج فرهنگ مطالعه و ازدواج آسان در این مورد پیشقدم شدم و این ازدواج را به ثبت رساندیم.

وی ادامه داد: علاقه به مطالعه و کتاب نیز از دیگر عوامل انتخاب این مهریه در یک ازدواج آسان و به دور از تجملات دنیا بود.

حسین زاده با اشاره به ایمان راسخ به شخصیت پیامبر اکرم حضرت رسول الله عنوان کرد: به‌دلیل علاقه زیادی که به کتاب دارم دوست داشتم مهریه ام کتاب باشد و خوشبختی را در مهریه های سنگین نمی‌بینم .

وی اظهار امیدواری کرد که این کار فرهنگی الگویی برای دیگر دختران نیز باشد.

روستای نصرت آباد در بخش زیدآباد سیرجان یک ماه پیش در نهمین جشنواره عشایر و روستای دوستدار کتاب به عنوان برترین روستای دوستدار کتاب در کشور معرفی شد که این عروس خانم هم‌نقش موثری در این زمینه داشته است.