شاگردان الهامی به دنبال طلسم‌شکنی هستند/ نگاه ملوانی‌ها به رتبه دومی پرسپولیس
شاگردان الهامی به دنبال طلسم‌شکنی هستند/ نگاه ملوانی‌ها به رتبه دومی پرسپولیس

مسابقات هفته دهم لیگ برتر فوتبال  با انجام ۴ دیدار امروز( روز جمعه) شروع می‌شود و مابقی بازی‌ها هم روز‌های شنبه و یکشنبه پیگیری خواهد شد. بازی‌های این هفته قرار بود که به تعویق بیفتد، اما با تعامل قلعه نویی سرمربی تیم ملی با سازمان لیگ بدون وقفه قرار است مسابقات برگزار شود تا تنور […]

- شاگردان الهامی به دنبال طلسم‌شکنی هستند/ نگاه ملوانی‌ها به رتبه دومی پرسپولیس

مسابقات هفته دهم لیگ برتر فوتبال  با انجام ۴ دیدار امروز( روز جمعه) شروع می‌شود و مابقی بازی‌ها هم روز‌های شنبه و یکشنبه پیگیری خواهد شد. بازی‌های این هفته قرار بود که به تعویق بیفتد، اما با تعامل قلعه نویی سرمربی تیم ملی با سازمان لیگ بدون وقفه قرار است مسابقات برگزار شود تا تنور رقابت‌ها همچنان داغ باشد.

گل گهر سیرجان- مس رفسنجان/ روز جمعه ساعت ۱۵

 ۲ تیم گل گهر و مس رفسنجان  در شرایطی  در دربی کرمان به مصاف یکدیگر می‌روند که مس رفسنجان با ۳ برد متوالی ۱۴ امتیازی شده و به رتبه ششم جدول رده بندی راه یافته است. از آن طرف تیم گل گهر  با ۲ بازی کمتر و کسب ۱۰ امتیاز در جایگاه دهم جدول رده بندی قرار دارد.

تیم گل گهر سیرجان در ۴ هفته لیگ برتر فوتبال نتوانسته به برتری دست یابد و این تیم می‌خواهد با برد در دربی کرمان بتواند طلسم ناکامی‌های خود را بشکند و وضعیت خود را در جدول رده بندی بهبود ببخشد.  

نکته جالب توجه در بازی‌های رودرروی  این ۲ تیم این است که مس رفسنجان در ۶ مسابقه در دربی کرمان نتوانسته پیروز شود و ۴ بازی را مساوی کرده و ۲ بازی هم شکست خورده است.

شاگردان ساکت الهامی می‌خواهند با برد برابر تیم مس رفسنجان  طلسم پیروز نشدن در دربی کرمان را بشکند و به روند رو به رشد خود در لیگ برتر فوتبال ادامه بدهند.  

پیکان – شمس آذر قزوین/ روز جمعه ساعت ۱۵

تیم فوتبال پیکان هفته گذشته برابر تیم هوادار به نتیجه تساوی بدون گل دست یافت و با ۷ امتیاز در جایگاه دوازدهم جدول رده بندی قرار گرفته است.  

خودرو سازان با وجود اینکه بازی هجومی ارائه می‌دهند، اما در گلزنی ناموفق هستند و آن‌ها فقط ۵ گل در لیگ برتر فوتبال زدند و باید دید  مهاجمان پیکان  در بازی با شمس آذر پایشان به گلزنی باز می‌شود یا نه!

در آن طرف، تیم شمس آذر هفته گذشته توانست تیم استقلال صدرنشین لیگ را در قزوین متوقف کند و با ۸ امتیاز در جایگاه دهم جدول رده بندی قرار گرفت.  

شاگردان دقیقی در ۳ هفته اخیر  برابر تیم‌های مدعی  تراکتور، فولاد و استقلال ۷ امتیاز بگیرند و از انتهای جدول فرار کردند و به عنوان غول کش لیگ برتر معرفی شدند. آن‌ها می‌خواهند با امتیاز گیری برابر تیم پیکان  به روند رو به رشد خود ادامه بدهند و رتبه خود را در جدول رده بندی ارتقا بدهند.  

ملوان – استقلال خوزستان/ روز جمعه ساعت ۱۵

تیم فوتبال ملوان بندر انزلی در فصل جاری متحول شده و نتایج درخشانی کسب کرده است. این تیم شمالی هفته گذشته دست به کار بزرگی زد و توانست تیم سپاهان را با تمام ستاره هایش در خانه اش شکست بدهد و با ۱۵ امتیاز در جایگاه سوم جدول رده بندی قرار بگیرد.  

شاگردان مهدی تارتار  می‌خواهند با حمایت هواداران پرسور خود ۳ امتیاز بازی خانگی برابر تیم استقلال خوزستان را کسب کنند تا به جای پرسپولیس در جایگاه دوم جدول رده بندی قرار بگیرند.

خط حمله قو‌های سپید انزلی بیشتر از پرسپولیس و استقلال گل زدند و تاکنون  ۱۳ گل به ثمر رساندند و باید دید در بازی با تیم استقلال خوزستانه به تعداد گل‌های خود می‌افزایند یا نه!  

در آن طرف، تیم استقلال خوزستان برخلاف حریف شمالی خود در وضعیت بحرانی به سر می‌برد و با ۳ امتیاز در انتهای جدول رده بندی قرار دارد.

آبی پوشان اهوازی محکوم به برد در این بازی هستند تا همچنان امیدوار به ماندن در لیگ برتر فوتبال باشند، اما کار سختی جلوی هواداران ملوان در انزلی دارند.  

فولاد خوزستان – آلومینیوم اراک/ روز جمعه ساعت ۱۶:۴۵

تیم فوتبال فولاد خوزستان هفته گذشته برابر تیم مس رفسنجان شکست سنگینی را متحمل شد و با ۶ امتیاز در جایگاه پانزده جدول رده بندی قرار دارد.

فولادی‌ها قصد دارند با حمایت هواداران خونگرم خود ۳ امتیاز بازی خانگی را کسب کنند و از انتهای جدول فرار کرده  و نوار ناکامی‌های خود را قطع کنند، اما گلزنی به  تیم دفاعی آلومینیوم اراک سخت خواهد بود.  

در آن طرف، تیم آلومینیوم اراک هفته گذشته برابر تیم ذوب آهن به تساوی دست یافت و با ۱۳ امتیاز در جایگاه هفتم جدول رده بندی قرار گرفت.  

شاگردان مجتبی حسینی می‌خواهند دست پر به اراک برگردند تا رتبه خود را در جدول رده بندی ارتقا بدهند، اما جلوی هواداران اهوازی کار سختی پیش رو دارند.  

باشگاه خبرنگاران