سه تساوی اخیر پرسپولیس در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا شرایط قهرمان سه‌گانه فصل گذشته فوتبال کشور را نامطلوب کرده است. سرخپوشان پایتخت در یک ماه اخیر در حالی به مصاف رقیبان خود رفته‌اند که مصدومیت‌های متوالی را پشت سر گذاشته‌اند. آمار بالای آسیب دیدگان این تیم در فصل جاری سیر تصاعدی داشته است […]

- پشت پرده مصدومیت‌های متوالی بازیکنان پرسپولیس

سه تساوی اخیر پرسپولیس در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا شرایط قهرمان سه‌گانه فصل گذشته فوتبال کشور را نامطلوب کرده است.

سرخپوشان پایتخت در یک ماه اخیر در حالی به مصاف رقیبان خود رفته‌اند که مصدومیت‌های متوالی را پشت سر گذاشته‌اند. آمار بالای آسیب دیدگان این تیم در فصل جاری سیر تصاعدی داشته است تا علامت سوال بزرگی را درباره عملکرد تیم بدنسازی و تیم پزشکی این تیم ایجاد کند.

میلاد سرلک، وحید امیری، مهدی ترابی و علیرضا بیرانوند جزو بازیکنانی در فصل جاری پرسپولیس هستند که مصدومیت‌های آنها به طور متوالی تکرار شده است. لیست چنین بازیکنانی را باید با اسامی نفراتی همچون مرتضی پورعلی گنجی، یاسین سلمانی، علیرضا عنایت و علیرضا خدادادی که رباط صلیبی پاره کرده اند اضافه کرد.

بدون شک چنین موضوعی ارتباط مستقیم با بدنسازی بازیکنان تیم زیر نظر پپه لوسادا و سامان اسکندری است اما عملکرد آنها در ابتدای فصل بیست و سوم نمره مطلوبی را دریافت نمی‌کند.

امیری جدیدترین و در عین حال تکراری ترین بازیکن مصدوم پرسپولیس است که این بار نسبت به نحوه آماده سازی خود ناراحت است تا شاید او نیز نسبت به موضوعات پزشکی و بدنسازی اینگونه گلایه کند.

برگزاری فشرده بازی‌های حساس پرسپولیس در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا نیاز به داشتن ابزار لازم برای هرگو. نه تغییر احتمالی در تاکتیک‌های این تیم دارد اما کادر فنی سرخپوشان حالا با دستانی بسته به دلیل آسیب دیدگی‌های متوالی باید کار را ادامه دهد.

منبع: خبـر ورزشی