مرور بازی‌های هفته دهم لیگ بیست وسوم نشان می‌دهد که در این هفته، سپاهان در اصفهان میزبان پرسپولیس است و استقلال در تهران، به مصاف تراکتور خواهد رفت. این دو دیدار، در هر شرایطی از حساس‌ترین دیدارهای فصل فوتبال ایران به حساب می‌آیند به ویژه این که در فصل پیش رو شرایط تیم‌ها به گونه‌ای […]

- ۶ پرسپولیسی علیه تیم گل‌محمدی در نقش‌جهان!

مرور بازی‌های هفته دهم لیگ بیست وسوم نشان می‌دهد که در این هفته، سپاهان در اصفهان میزبان پرسپولیس است و استقلال در تهران، به مصاف تراکتور خواهد رفت. این دو دیدار، در هر شرایطی از حساس‌ترین دیدارهای فصل فوتبال ایران به حساب می‌آیند به ویژه این که در فصل پیش رو شرایط تیم‌ها به گونه‌ای است که حتی می‌توان این ادعا را مطرح کرد که بازی‌های حساس هفته دهم و البته هفته بیست و پنجم می‌تواند تکلیف قهرمانی نیم فصل و حتی پایان فصل را مشخص کند!

جالب آن که تعداد مردان مشترک در ترکیب بازیکنان دیدار سپاهان و پرسپولیس در اصفهان به عدد ۱۱ می‌رسد!

در حال حاضر رامین رضاییان، فرشاد احمدزاده، رضا اسدی، احسان پهلوان، عیسی آل کثیر و شهریار مغانلو ۶ بازیکن کنونی سپاهان اصفهان محسوب می‌شوند که در سال‌های اخیر پیراهن قرمزرنگ پرسپولیس را پوشیده اند.

همچنین در تیم پرسپولیس نیز گیورگی گولسیانی، میلاد سرلک، سروش رفیعی، مسعود ریگی و دانیال اسماعیلی‌فر سابقه بازی در تیم سپاهان اصفهان را در کارنامه دارند.

شکی نیست این نفرات از انگیزه فراوانی برای درخشش مقابل تیم سابق خود برخوردارند. دور از ذهن نیز نیست که یکی از این بازیکنان مورد اشاره در دیدار حساس روز یکشنبه سرنوشت ال کلاسیکوی فوتبال ایران را تغییر دهد.

گفتنی است در تاریخ تیم‌های پرسپولیس و سپاهان بازیکنان زیادی در ترکیب دو تیم حضور داشته اند که می‌توان به بزرگان دیگری به جز ۹ نفر بالا اشاره کرد، بزرگانی مثل احمدرضا عابدزاده، ادموندبزیک، عباس آقایی، بهرام مودت، ابراهیم توره، شجاع خلیل زاده، مهرداد میناوند فقید، داوود سیدعباسی، جواد کاظمیان و… در سال‌های مختلف در ترکیب دو  تیم فوتبال پرسپولیس و سپاهان به میدان رفته و سابقه حضور در این دو تیم را دارند.

منبع: خبـر ورزشی