واگذاری باشگاه نساجی مسئله جدی است/ رحمتی با قدرت به کارش ادامه می‌دهد
واگذاری باشگاه نساجی مسئله جدی است/ رحمتی با قدرت به کارش ادامه می‌دهد

مدیرعامل باشگاه نساجی گفت: حدادیان از من خواسته که به صورت جدی مسئله واگذاری باشگاه نساجی را پیگیری کنم.

 

صادق درودگر مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران درباره اینکه نامه فروش باشگاه برای آرام کردن سکوهاست یا تصمیم جدی مالک باشگاه است، اظهار کرد: من ۳ بار با حدادیان مالک باشگاه صحبت کردم و خواهش کردم این موضوع را مسکوت بگذارد، اما او گفت به صورت جدی این موضوع را پیگیری کنم، چون فوتبال نه تنها جاذبه ندارد، دافعه  هم دارد.

حدادیان می‌گوید که این همه هزینه کنیم و به همه بدهکار شویم و همه قول بدهند، اما هیچ کاری نکنند و عده‌ای  بگویند که شما  تیم درست کردید تا مالیات ندهید، در صورتی که سال ۱۴۰۰ نزدیک  ۷۰ میلیارد خر ج کردیم من با چشم خودم دیدم که  اداره دارایی طی نامه‌ای اعلام کرد که این هزینه‌ها مورد قبول ما نیست و باید همه مالیات را بپردازید.   حدادیان نه تنها مالیات شرکت خود را می‌دهد مالیات باشگاه نساجی هم به طور جداگانه پرداخت می‌کند.

درودگر درباره  علت فروش باشگاه نساجی از سوی حدادیان گفت: واگذاری نساجی واقعی است و و اصلاً ربطی به آرام کردن سکو‌ها ندارد. یک زمینی به باشگاه نساجی دادند تا حدادیان استادیوم بسازد و او علاقه داشت تا یک یادگاری بر جای بگذارد و ۱۰ سال است که درگیر این موضوع هستیم. حتی تابلویی در زمین گذاشتند که قرار است اینجا باشگاه شود را کندند و بیرون انداختند و این یک توهین است

زمانی که تیم نساجی می‌خواست در لیگ قهرمانان آسیا شرکت کند، این همه شرکت در استان مازندران است و مسئولان استان باید ترغیبشان می‌کردند تا یکی از این شرکت‌ها اسپانسری باشگاه را برعهده می‌گرفت و با ۳۰، ۴۰ میلیارد تومان اسپانسر پیراهن تیم می‌شد و می‌توانستیم یکی، ۲ بازیکن بزرگ‌تر هم برای تیم خود بیاوریم  و در نتیجه گیری مان هم موثر بود، اما حتی یک کمک از جانب شخصی به باشگاه نشد.

او افزود: زمانی که تیم نساجی در جام حذفی قهرمان شد، حدادیان پاداشی به بازیکنان داد. همچنین آقایی به رختکن تیم آمد و قول داد که ۶۰۰ میلیون تومان پاداش می‌دهد و بازیکنان به حدادیان می‌گفتند این پول را گرفتیدو به ما ندادید و پیگیر شدند که این ۶۰۰ میلیون تومان چه شد. البته حدادیان ۳۰۰ میلیون  از ۶۰۰ میلیون وعده داده شده این آقا را از جیب خودش پرداخت کرد.

درودگر درباره اینکه باشگاه نساجی تا چه زمانی  از سید مهدی رحمتی حمایت می‌کند، گفت:  ما باشگاهی هستیم که سابقه تاریخی در آن وجود دارد و چه اتفاقاتی در این باشگاه قبلا رخ داده است. افرادی به عنوان سرمربی و مالک آمدند و هر دفعه عوض شدند و نتایج ما چه بوده است.

آیا ما توانستیم با تغییراتی که ایجاد کردیم شرایط را بهتر و به نفع باشگاه کنیم؟   نکونام و جلالی در فصل اول سرمربی تیم بودند  و در فصل دوم هم مهاجری و فکری هدایت تیم را برعهده داشتند. در فصل سوم وحید فاضلی، مجید جلالی و ساکت الهامی کار کردند. در فصل چهارم ساکت الهامی و اسماعیل اسماعیلی سرمربی شدند. فصل پنجم با حمید مطهری و انرخوس کار کردیم. رحمتی با قدرت ادامه می‌دهد و حمایت و کمکش هم می‌کنیم.

باشگاه خبرنگاران