کریستیانو رونالدوی ۳۸ ساله، سرمایه گذاری‌های زیادی در زمینه‌های مختلفی دارد که مهم‌ترین آنها پوشاک، عطر و هتل است. حالا گروه سرمایه‌گذاری اکسپرس لایوری که کریستیانو یکی از سرمایه‌گذاران است، شرکت کووینا مدیا را که مدیریت برخی از رسانه‌های معروف پرتغالی مانند کوریره دامانیا، رکورد و ژورنال دو نگوسیوس را بر عهده دارد، خریداری کرده […]

- کریستیانو رونالدو سهام دشمنان خود را خرید!

کریستیانو رونالدوی ۳۸ ساله، سرمایه گذاری‌های زیادی در زمینه‌های مختلفی دارد که مهم‌ترین آنها پوشاک، عطر و هتل است.

حالا گروه سرمایه‌گذاری اکسپرس لایوری که کریستیانو یکی از سرمایه‌گذاران است، شرکت کووینا مدیا را که مدیریت برخی از رسانه‌های معروف پرتغالی مانند کوریره دامانیا، رکورد و ژورنال دو نگوسیوس را بر عهده دارد، خریداری کرده است تا به این شکل ستاره پرتغالی وارد سرمایه‌گذاری در عرصه رسانه شود.

گروه کووینا که کووینا مدیا یکی از شعبه‌های آن است، در بیانیه‌ای که به کمیسیون بورس پرتغال ارسال شد اعلام کرد پس از انتقال مالکیت سهام کووینا به گروه سرمایه‌گذاری، ارتباط خود با شعبه را متوقف کرده است.

گروه اکسپرس لایوری متشکل از تعدادی سرمایه‌گذار از جمله کریستیانو رونالدو است که اختلافات طولانی مدتی با کووینا مدیا داشت، اما در اواسط سال جاری علاقه خود را برای ورود به مدیریت آن اعلام کردند.

به نوشته روزنامه Jornal de Noticias، در تاریخ ۲۶ اکتبر سهامداران کنسرسیوم رسانه‌ای فروش کل سهام کووینا مدیا را ۵۶.۸ میلیون یورو پیشنهاد داده بودند، که این رقم مورد موافقت شرکت سرمایه‌گذاری قرار گرفت.

اختلاف بین کریستیانو رونالدو و کانال تلویزیونی کوریره دامانیا به سال‌ها قبل برمی‌گردد که در جام ملت‌های اروپا ۲۰۱۶ یکی از خبرنگاران این گروه به ستاره پرتغالی نزدیک شد اما او میکروفون را از دست او گرفت و به داخل رودخانه انداخت.

منبع: خبـر ورزشی