پاکو خمس در نشست خبری قبل بازی مقابل استقلال تهران، اظهار داشت: این هفته همه چیز از جمله تلاش بازیکنان در تمرینات، بسیار خوب و منظم بود و آماده بازی با استقلال هستیم. سرمربی تراکتور در خصوص ارزیابی‌اش از رقیب، توضیح داد: استقلال تیم خوبی است و باتوجه به توانایی‌هایش اکنون در صدر جدول قرار […]

- سوت‌های مشکوک زده نشود استقلال را می‌بریم/ امیدوارم همه چیز در چارچوب ورزش پیش برود

پاکو خمس در نشست خبری قبل بازی مقابل استقلال تهران، اظهار داشت: این هفته همه چیز از جمله تلاش بازیکنان در تمرینات، بسیار خوب و منظم بود و آماده بازی با استقلال هستیم.

سرمربی تراکتور در خصوص ارزیابی‌اش از رقیب، توضیح داد: استقلال تیم خوبی است و باتوجه به توانایی‌هایش اکنون در صدر جدول قرار دارد. دیدار سختی داریم، ولی فکر می‌کنم دو تیم با تمامی ظرفیت بازی کنند و شاهد بازی خوبی خواهیم بود.

وی افزود: امیدوارم روند بازی به شکلی باشد که اتفاقات خارج از زمین، نتیجه را مشخص نکند و همه چیز در چارچوب ورزش پیش برود.

خمس با اشاره به طلسم برد استقلال در ورزشگاه آزادی، توضیح داد: اگر بازی فردا از نظر داوری مشکل نداشته باشد و سوت‌های مشکوک زده نشود؛ برنده می‌شویم.

وی در رابطه با حضور پرتعداد هواداران تراکتور در دیدارهای خارج از خانه به ویژه در ورزشگاه آزادی، گفت: همراهی هواداران در تمامی بازی‌ها اتفاق خوشحال کننده‌ای است و حمایت آنان برای‌مان بسیار حائز اهمیت است. من از هواداران‌مان تشکر می‌کنم؛ مطمئناً آنها فردا به ما کمک خواهند کرد.

سرمربی تراکتور در پایان اظهار داشت: به جز ریکاردو آلوز، سایز بازیکنان مشکلی برای همراهی تیم در بازی برابر استقلال ندارند.

منبع: خبـر ورزشی