دو تیم استقلال و تراکتور در چارچوب هفته دهم لیگ برتر فردا در ورزشگاه آزادی به مصاف هم خواهند رفت. به همین خاطر نشست هماهنگی این بازی امروز در محل سازمان لیگ برگزار شد و عوامل دو تیم با حضور مسئولان برگزاری بازی در خصوص موارد مختلف به گفت‌وگو تبادل نظر پرداختند. یکی از موارد […]

- یک پیشنهاد ویژه قبل از بازی استقلال

دو تیم استقلال و تراکتور در چارچوب هفته دهم لیگ برتر فردا در ورزشگاه آزادی به مصاف هم خواهند رفت.

به همین خاطر نشست هماهنگی این بازی امروز در محل سازمان لیگ برگزار شد و عوامل دو تیم با حضور مسئولان برگزاری بازی در خصوص موارد مختلف به گفت‌وگو تبادل نظر پرداختند.

یکی از موارد مطرح شده در این نشست، محل برگزاری کنفرانس خبری پس از مسابقات در ورزشگاه آزادی بود. از آنجا که محل کنفرانس‌های خبری در استادیوم آزادی، مدتیست تغییر کرده و به طبقه بالای ورزشگاه منتقل شده، سختی‌هایی را برای سرمربیان تیم‌ها ایجاد می‌کند و این مساله اعتراض تیم‌های مختلف را در طول هفته‌های گذشته به همراه داشته است.

ضمن اینکه تغییر محل کنفرانس دردسرهای زیادی را نیز برای خبرنگاران، عکاسان و فیلمبرداران در هر بازی ایجاد می‌کند که اعتراض آن‌ها را نیز در پی دارد چرا که پیش از این سالن کنفرانس نزدیک به زمین بود و نشست‌های خبری در کمترین زمان نسبت به پایان بازی برگزار می‌شدند اما اکنون استقرار در طبقه بالای ورزشگاه و بازگشت از آن، زمان و انرژی زیادی را از اصحاب رسانه به خاطر سختی مسیر تلف می‌کند.

با توجه به این مساله، امروز در نشست هماهنگی دیدار استقلال و تراکتور این پیشنهاد مطرح شد که با توجه به تخریب محل قبلی کنفرانس در ادامه عملیات بازسازی ورزشگاه، محل برگزاری نشست‌ها با اتاق دوپینگ که در راهروی پایین قرار دارد و به زمین مسابقه نزدیک است، مورد استفاده قرار بگیرد تا علاوه بر این که نشست‌ها در نزدیکترین زمان به پایان بازی برگزار می‌شوند، دردسر و سختی اصحاب رسانه و همچنین اعضای تیم‌ها برای حضور در سالن کنفرانس نیز برطرف شود.

قرار است این پیشنهاد از سوی مسئولان مربوطه مورد بررسی قرار بگیرد و در صورت امکان برای این جا به جایی اقدامات لازم انجام شود.

منبع: خبـر ورزشی