احتمالا نفرات تیم ملی فوتبال در ۲ لیست معرفی می‌شوند
احتمالا نفرات تیم ملی فوتبال در ۲ لیست معرفی می‌شوند

فارس نوشت: امیر قلعه‌نویی در حاشیه مراسم یادبود مرحوم فریدون رادبوی بازیکن پیشین پاس و همای تهران در ورزشگاه شیرودی اظهار داشت: وقتی آدم به ورزشگاه شیرودی می‌آید به قول بزرگی می‌گوید “چه زود دیر شد”. آدم با حضور در این ورزشگاه به ۴۰-۳۰ سال قبل بازمی‌گردد که چه خاطرات، عشق و علاقه‌ای بود‌. خود تماشاگران […]

- احتمالا نفرات تیم ملی فوتبال در ۲ لیست معرفی می‌شوند

فارس نوشت: امیر قلعه‌نویی در حاشیه مراسم یادبود مرحوم فریدون رادبوی بازیکن پیشین پاس و همای تهران در ورزشگاه شیرودی اظهار داشت: وقتی آدم به ورزشگاه شیرودی می‌آید به قول بزرگی می‌گوید “چه زود دیر شد”. آدم با حضور در این ورزشگاه به ۴۰-۳۰ سال قبل بازمی‌گردد که چه خاطرات، عشق و علاقه‌ای بود‌. خود تماشاگران واقعا عاشق بودند.  من هم کلی در این استادیوم خاطره دارم‌. یکی از آنها همان گل به خودی است که در بازی با دارایی در دقیقه ۸۹ زدم. شرایط ما خیلی سخت و بازی هم خیلی خوب بود.

قلعه‌نویی درخصوص شرایط نامناسب زمین ورزشگاه شیرودی عنوان کرد: اگر بخواهید اینگونه حساب کنیم، وضعیت خیلی چیزها خوب نیست(باخنده) ما وارد برخی مسائل نمی‌شویم‌. در درجه اول از خدا می‌خواهم مشکلات و دغدغه‌های ملت بزرگ ایران به ویژه در بعد اقتصادی برطرف شود. بعد باید به ورزش بازگردیم که واقعا مریض است و مشکلات خودش را دارد‌. 

سرمربی تیم ملی تصریح کرد: باید به استادیوم شیرودی نگاه ویژه‌ای داشته باشند زیرا اینجا خیلی خاطرات دارد. ما به این استادیوم می‌گوییم امجدیه، از دهه ۴۰ این ورزشگاه خاطره دارد. بزرگان فوتبال اینجا رشد و نمو کردند و بازی‌هایی در آن برگزار شده که جزء خاطرات ملی ما ایرانی‌هاست. از هاشمی می‌خواهم همانگونه که به ورزشگاه آزادی نگاه ویژه‌ای داشته به این استادیوم نیز ویژه نگاه کرده و به نوعی اینجا را احیا کند.

قلعه‌نویی گفت: شرایط را خوب می‌بینم و همه در تلاش هستند. برخی از فدراسیون ایراد می‌گیرند اما تلاش خودش را می‌کند. ما با سختی جلو می‌رویم و دغدغه داریم. زمانی همه چیز سرجای خودش است و آدم از فدراسیون تعریف می‌‌کند. من در این شرایط می‌بینم تیم ملی مشکلات و دغدغه‌های درون و بیرون از تیم دارد اما همه در فدراسیون از مهدی تاج، هیات رییسه و نبی تلاش می‌کنند برطرف شود.

قلعه‌نویی درمورد مصدومیت برخی بازیکنان مثل وحید امیری، توضیح داد: هر هفته بازیکنان داخلی و لژیونر را رصد می‌کنیم. اگر مشکلی پیش بیاید بلافاصله کادر پزشکی ما در جریان بازی یا پس از آن پیگیر مصدومیت بازیکنان می‌شود‌. به سرعت تیم پزشکی باشگاه‌ها هم محبت کرده و اطلاعات صحیح را در اختیارشان قرار می‌دهند‌. تبادل خوبی بین پزشکان باشگاه‌ها و تیم ملی است.

وی اضافه کرد: در کمترین زمان از وضعیت بازیکنان اطلاع پیدا می‌کنیم‌. وحید امیری مشکل قبلی داشت. همسترینگ هم مصدومیت خاصی دارد. در اردوهای قبلی تیم ملی او را از تمرینات گروهی جدا کرده و در اختیار پزشکان قرار دادیم تا تیم ملی به باشگاهش لطمه نزند‌. در نهایت هم به باشگاهش رفت و زیرنظر کادرفنی و پزشکی پرسپولیس قرار گرفت.

سرمربی تیم ملی با اشاره به احتمال دعوت از نفرات جدید به اردوی آتی، عنوان کرد: احتمال دارد در این اردو ۵_۴ جوان دعوت کنیم زیرا آرام آرام باید پشتوانه‌سازی کنیم. مانند همان کاری که در سال ۲۰۰۶ انجام دادیم.  در آن زمان تیم ملی ب تشکیل دادیم اما الان به دلیل زمان نداشتن و اینکه برخلاف گذشته بازیکنان امید در باشگاه‌ها بازی می‌کنند، چنین کاری نمی‌کنیم. البته ۵_۴ نفر از سپاهان دعوت می‌کنیم و یک تا دو جوان دیگر هم دعوت خواهیم کرد.

قلعه‌نویی تصریح کرد: آرام آرام باید این نفرات کنار تیم و با ما باشند تا اگر قرار است تغییری بدهیم، در زمان خاص خودش انجام شود و هزینه کمتری داشته باشد‌‌. البته خیلی‌ها می‌گویند تیم ملی پیر است که من چنین اعتقادی ندارم‌. احسان حاج صفی شب گذشته ۹۰ دقیقه مقابل المپیک مارسی بازی کرد. کادر تیم‌شان برنامه‌ریزی کرده و شرایط بدنی او را درآورده که چنین تصمیمی گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: تا جایی که می‌توانیم باید از این نفرات نهایت استفاده را ببریم زیرا هم از لحاظ رفتاری، هم از لحاظ اخلاقی و هم از نظر فنی مورد تایید ما هستند و واقعا تلاش می‌کنند‌. البته تیم ملی جایی نیست که در آن جوانگرایی شود. این کار باید در باشگاه‌ها انجام شده و ما هم ماحصل این کار را به تیم ملی بیاوریم. البته آرام آرام برخی به ویژه باشگاه سپاهان این کار را انجام می‌دهند که از کادرفنی‌شان تشکر می‌کنم‌. ۴_۳ جوان داریم که شنبه یا یکشنبه درمورد دعوت‌شان به این اردو تصمیم‌گیری می‌کنیم.

سرمربی تیم ملی درخصوص زمان اعلام لیست جدید، گفت: یکشنبه لیست را اعلام می‌کنیم. شاید ۲ لیست اعلام‌ کنیم.

منبع: اطلاعات انلاین