هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر امروز با چند دیدار پیگیری شد که در سه بازی همزمان تیم گل‌گهر در سیرجان با نتیجه ۲-۰ تیم مس رفسنجان را شکست داد تا با ۱۳ امتیاز به رتبه هفتم جدول رده‌بندی لیگ صعود کند و مسی‌ها با همان ۱۴ امتیاز در رده ششم باقی ماندند.   علی اصغر عاشوری […]

- توقف ملوان مقابل قعرنشین، پیروزی گل‌گهر برابر مس رفسنجان و تساوی پیکان

هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر امروز با چند دیدار پیگیری شد که در سه بازی همزمان تیم گل‌گهر در سیرجان با نتیجه ۲-۰ تیم مس رفسنجان را شکست داد تا با ۱۳ امتیاز به رتبه هفتم جدول رده‌بندی لیگ صعود کند و مسی‌ها با همان ۱۴ امتیاز در رده ششم باقی ماندند.   علی اصغر عاشوری در دقیقه ۱۹ و روبرتو تورس در دقیقه ۳۳ برای گل گهر گلزنی کردند.

در دیدار همزمان دیگر تیم پیکان میزبان شمس ‌آذر بود که این بازی با تساوی ۱-۱ با گل‌های سامان نریمان جهان در دقیقه ۲۵ برای پیکان و رحمان جعفری‌ در دقیقه ۵۶ برای شمس‌آذر گلزنی کردند. پیکان با این نتیجه ۸ امتیازی شد و در رده یازدهم جدول قرار گرفت و شاگردان سعید دقیقی با ۹ امتیاز در رده دهم جدول لیگ قرار گرفتند.

اما در سومین دیدار همزمان امروز تیم ملوان در خانه مقابل استقلال خوزستان با تساوی ۱-۱ متوقف شد تا شاگردان مهدی تارتار با ۱۶ امتیاز در رده سوم جدول باقی بمانند و بهترین فرصت برای صدرنشینی را از دست بدهند. تیم استقلال خوزستان نیز با این تساوی ۴ امتیازی شد تا همچنان قعرنشین لیگ برتر باشد. امیرمحمد محکم کار در دقیقه تک گل استقلال خوزستان را به ثمر رساند و مجیدی عیدی در دقیقه ۵۳ بازی را برای ملوانی‌ها به تساوی کشاند.

بیشتر بخوانید: تصویر دلخراش از جهانبخش/ برخورد سنگین این بازیکن را به بیمارستان فرستاد

منبع: خبـر ورزشی