به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، روز دوم و پایانی پنجمین دوره رقابت‌های جام ریاست فدراسیون جهانی تکواندو در قاره آسیا، امروز (جمعه – ۱۹ آبان ماه) در شهر امان کشور اردن با دستیابی ابوالفضل زندی به مدال برنز و حذف آناهیتا توکلی و مهدی حاجی موسایی پیگیری شد تا نمایندگان کشورمان در پایان […]

زندی برنزی شد/حاج موسایی و توکلی حذف شدند/ پایان کار نمایندگان ایران با ۴ مدال
به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، روز دوم و پایانی پنجمین دوره رقابت‌های جام ریاست فدراسیون جهانی تکواندو در قاره آسیا، امروز (جمعه – ۱۹ آبان ماه) در شهر امان کشور اردن با دستیابی ابوالفضل زندی به مدال برنز و حذف آناهیتا توکلی و مهدی حاجی موسایی پیگیری شد تا نمایندگان کشورمان در پایان مسابقات با کسب یک مدال طلا و سه مدال برنز به کار خود پایان دهند.

در رقابت‌های وزن ۵۸- کیلوگرم، ابوالفضل زندی ابتدا مقابل نماینده اردن به برتری رسید و در ادامه با شکست تکواندوکاری از چین تاپیه به مرحله نیمه نهایی راه یافت. او در این مرحله با شکست مقابل نماینده کره جنوبی از راهیابی به دیدار نهایی بازماند و به مدال برنز رسید. در همین وزن مهدی حاجی موسایی دیگر نماینده کشورمان پس از شکست نماینده میزبان، در دومین مسابقه مغلوب نماینده ترکیه شد و از دور مسابقات کنار رفت. 

آناهیتا توکلی نیز در رقابت‌های وزن ۷۳+ کیلوگرم بانوان، با شکست مقابل نماینده چین در نخستین دیدار، حذف شد.

در پایان مسابقات، نمایندگان کشورمان با کسب یک نشان طلا توسط ناهید کیانی و سه مدال برنز مبینا نعمت‌زاده، ابوالفضل زندی و مهران برخورداری به کار خود در جام ریاست فدراسیون جهانی در سال ۲۰۲۳ پایان دادند. 

انتهای پیام/

منبع: ایسـنا