حسینی: اینکه بخواهند تیمی را از بحران دربیاورند،‌ خیانت به فوتبال است
حسینی: اینکه بخواهند تیمی را از بحران دربیاورند،‌ خیانت به فوتبال است

به گزارش خبرنگار زیرنویس از اهواز، مجتبی حسینی بعد از شکست یک بر صفر مقابل فولاد خوزستان در نشست خبری اظهار داشت: چیزی که مشخص است، این است که فقط تیم آلومینیوم در میدان بود و حریف حرفی برای گفتن نداشت.هر دو نیمه تیم برتر میدان بودیم ولی وقتی گل آفساید می خورید و در زمین حریف […]

به گزارش خبرنگار زیرنویس از اهواز، مجتبی حسینی بعد از شکست یک بر صفر مقابل فولاد خوزستان در نشست خبری اظهار داشت: چیزی که مشخص است، این است که فقط تیم آلومینیوم در میدان بود و حریف حرفی برای گفتن نداشت.هر دو نیمه تیم برتر میدان بودیم ولی وقتی گل آفساید می خورید و در زمین حریف گل صدرصد افساید دریافت می‌کنیم صدایمان باید به چه کسی برسد؟بیشتر از همه برای خودم متاسفم، انگار زیادی هستم. آدم سالم نباید انگار در فوتبال باشد.

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: همیشه سالم کار کرده ام ولی هر هفته اتفاقاتی رقم می خورد که به ضرر ماست. این اتفاقات نتیجه را تعیین می‌کند. اگر قرار است تیمی را از بحران دربیاورید بگویید ما اصلا نیاییم! تا تیم از بحران خارج شود! این موضوع درد آور است.

وی تاکید کرد: تیم حریف اصلا در زمین نبود.گل صدرصد افساید زدند وپنالتی صدرصد ما را نگرفتند! مگرما چقدر زور داریم و برای خودم متاسفم که انگار راه را اشتباه می روم. همیشه فلسفه ام این بوده که فوتبال سالم و تر و تمیز ارائه بدهیم. انگار در این فوتبال اضافی هستیم. خدا کند جایی این داستان‌ها جمع شود.

سرمربی آلومینیوم ادامه داد: ما فقط در زمین حضور داشتیم و بازیکنان حریف دنبال توپ بچه های ما می دویدند و این که بخواهند تیمی را از بحران دربیاورند ناجوانمردانه و خیانت به فوتبال است. خیانت به جوانانی است که در فوتبال کار می کنند.

پایان پیام/





منبع: فارس