به گزارش زیرنویس به نقل از الجزیره، گردان‌های قسام (شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس) با استفاده از پهپاد بر روی نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در شمال غرب شهر غزه خمپاره ریختند و آنان را هدف قرار دادند. قسام اعلام کرد که پس از این حمله پهپادی نظامیان صهیونیست را در همین منطقه مجدداً […]

به گزارش زیرنویس به نقل از الجزیره، گردان‌های قسام (شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس) با استفاده از پهپاد بر روی نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در شمال غرب شهر غزه خمپاره ریختند و آنان را هدف قرار دادند.

قسام اعلام کرد که پس از این حمله پهپادی نظامیان صهیونیست را در همین منطقه مجدداً با خمپاره هدف قرار داده است.

علاوه بر این گردان‌های قسام از حمله موشکی به شهرک صهیونیستی «مفتاحیم» خبر دادند.

از سوی دیگر هدف قراردادن جنگ‌افزارهای ارتش رژیم صهیونیستی توسط گردان‌های قسام نیز همچنان ادامه دارد.

گردان‌های قسام یک تانک ارتش رژیم صهیونیستی را در شرق شهرک الزیتون واقع در شهر غزه با راکت «یاسین ۱۰۵» هدف قرار دادند.

یک تانک دیگر ارتش رژیم صهیونیستی نیز در شمال غرب شهر غزه توسط مبارزان قسام و با استفاده از راکت یاسین ۱۰۵ منهدم شد.

علاوه بر این یک تانک و یک بولدوزر ارتش رژیم صهیونیستی نیز در جنوب شهر غزه با راکت‌های یاسین ۱۰۵ گردان‌های قسام هدف قرار داده شدند.

گردان‌های قسام اعلام کردند که صبح امروز نیز یک بولدوزر دیگر ارتش رژیم صهیونیستی را توسط راکت یاسین ۱۰۵ و لوله یک تانک ارتش رژیم صهیونیستی را با راکت «تاندوم» هدف قرار داده‌اند.

پیش‌تر نیز گردان‌های قسام اعلام کردند که نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی را با خمپاره‌های سنگین در منطقه حجر الدیک واقع در شرق بخش مرکزی نوار غزه هدف قرار داده‌اند.

علاوه بر این قسام از هدف قراردادن یکی از ماشین‌آلات مهندسی ارتش رژیم صهیونیستی در منطقه حجرالدیک با راکت «یاسین ۱۰۵» خبر داد و اعلام کرد که اطمینان دارد به دشمن آسیب وارد کرده است.

همچنین گردان‌های قسام اعلام کردند که در واکنش به جنایات رژیم صهیونیستی علیه غیرنظامیان فلسطینی تل‌آویو را موشک‌باران کرده‌اند.

منبع: مـهر