تقی‌پور: بهتر بود شمسایی ابتدا در این بازی حضور می‌داشت بعد در مورد دو قطبی بودن فوتسال ایران نظر می‌داد
تقی‌پور: بهتر بود شمسایی ابتدا در این بازی حضور می‌داشت بعد در مورد دو قطبی بودن فوتسال ایران نظر می‌داد

به گزارش خبرنگار ورزشی زیرنویس‌، اسماعیل تقی‌پور بعد از شکست ۶ بر ۴ تیم مس مقابل گیتی‌پسند اصفهان اظهار داشت: حقیقتاً من دوست نداشتم در مورد بازی صحبت کنم و خودتان شاهد بودید که این بازی چگونه شروع شد و چگونه پایان یافت و اگر حرفی هم بزنم باید زیاد صحبت کنم. حتی مدیر باشگاه […]

به گزارش خبرنگار ورزشی زیرنویس‌، اسماعیل تقی‌پور بعد از شکست ۶ بر ۴ تیم مس مقابل گیتی‌پسند اصفهان اظهار داشت: حقیقتاً من دوست نداشتم در مورد بازی صحبت کنم و خودتان شاهد بودید که این بازی چگونه شروع شد و چگونه پایان یافت و اگر حرفی هم بزنم باید زیاد صحبت کنم. حتی مدیر باشگاه هم به من اعلام کرد مصاحبه‌ای انجام نده اما من به احترام شما خبرنگاران آمدم. 

وی افزود: اگر این بازی در تبریز بود و این اتفاقات می‌افتد قطعاً گیتی‌پسند تیمش را به خارج از زمین هدایت می‌کرد. شما دیدید برای انداختن یک بطری در زمین در تبریز چه‌کار کردند. واقعاً نمی‌دانم چه بگویم.

سرمربی تیم فوتسال مس سونگون گفت: من در روزهای گذشته و حتی دیروز به بازیکنانم گفتم به دنبال فوتسال باشید و فقط فوتسال بازی کنید اما حقیقتاً امروز این بازی فوتسال نبود و من در اینجا به گیتی‌پسند تبریک می‌گویم اما هنوز ۱۳ هفته دیگر تا پایان لیگ باقی مانده و ان‌شاءالله بتوانیم نهایت امتیازهای از دست رفته را جبران کنیم. 

تقی‌پور در پاسخ به این سؤال مبنی براینکه شمسایی سرمربی تیم ملی فوتسال بیان کرده دو قطبی شدن تیم‌های مس و گیتی‌پسند به ضرر تیم ملی است، عنوان کرد: با احترامی که برای وحید شمسایی سرمربی تیم ملی قائل هستم، وی امروز باید در این بازی حضور می‌داشت و از این بازی خوب و بهتر ما در ایران نداریم. واقعاً نبود سرمربی تیم ملی علامت سؤالی دارد که باید پاسخ دهد. شمسایی باید امروز حاضر می‌شد و بعد اظهارنظر می‌کرد که دو قطبی شدن به ضرر تیم فوتسال ایران است یا به نفع تیم ملی؛ وی باید از نزدیک شاهد مسابقات باشد و واقعاً نمی‌دانم در این باره چه بگویم. چندین و چند ساله فوتسال ما همین بوده و هست. 

وی ادامه داد: شمسایی چرا تیم‌های اول و دوم را دو قطبی می‌کند مگر تیم سوم تیم بدی است یا تیم چهارم؛‌ من واقعاً نمی‌دانم وی چگونه به این قضیه نگاه کرده و گفته فوتسال ایران دو قطبی است. تیم‌های رده‌ پایین ما هم تیم‌های خوب هستند و جوانان شایسته‌ای در آنها حضور دارند. ان‌شاءالله که اول خودش امروز در این بازی حساس و مهم حضور می‌یافت و ما کاره‌ای نیستیم و بزرگان فوتسال تصمیم‌گیرنده هستند.

سرمربی تیم فوتسال مس سونگون در پاسخ به سؤالی که آیا در نیم فصل دوم دنبال جذب بازیکن هستید، گفت: ان‌شاءالله منتظر هستیم که مهدی جاوید در نیم‌فصل دوم به تیم ما  اضافه شود و همچنین کدخدایی؛ البته ما در این بازی چند بازیکن خود را در اختیار نداشتیم. و ما هنوز ناامید نیستیم و در نیم‌فصل دوم فراز و نشیب‌های زیادی وجود دارد و ان‌شاءالله بتوانیم به نتیجه دلخواه برسیم.

تقی‌پور در پاسخ به سؤالی که شما با کشاورز سرمربی گیتی‌پسند در این بازی تاکتیک‌های خود را بسیار تغییر دادید و نتیجه هم گرفتید، عنوان کرد: همیشه تیم‌های مس و گیتی‌پسند در کورس قهرمانی هستند و هر دو تیم از بهترین‌های فوتسال هستند و بازی کردن مقابل تیمی مثل گیتی‌پسند واقعاً سخت است. در نیمه اول حرفی ندارم اما خدا را شکر در نیمه دوم بازیکنانم عملکرد خوبی داشتند و می‌توانستیم حتی نتیجه بازی را برگردانیم اما واقعاً یک جریاناتی اتفاق افتاد که کار ما را سخت کرد. از همین‌جا از هواداران خوب باشگاه مس که در این سرما در اصفهان حضور داشتند تشکر و قدردانی کنم. آنها واقعاً بر ما منت گذاشتند و شبانه راهی اصفهان شدند. از همین‌جا مجدداً دست آنها را می‌بوسم. ان‌شاءالله در آخر زحمات این عزیزان با حداقل کاری که به دست آوردن امتیاز است، شاد کنیم.

پایان پیام/





منبع: فارس