به گزارش زیرنویس به نقل از الجزیره، وزارت خارجه قطر با صدور بیانیه‌ای نسبت به تحرکات رژیم صهیونیستی در قبال بیمارستان الشفا غزه واکنش نشان داد. وزارت خارجه قطر اعلام کرد: نسبت به نیت آشکار اشغالگران اسرائیلی جهت ارتکاب جنایتی جدید در بیمارستان الشفا غزه هشدار می‌دهیم. وزارت خارجه قطر در ادامه بیانیه خود از […]

به گزارش زیرنویس به نقل از الجزیره، وزارت خارجه قطر با صدور بیانیه‌ای نسبت به تحرکات رژیم صهیونیستی در قبال بیمارستان الشفا غزه واکنش نشان داد.

وزارت خارجه قطر اعلام کرد: نسبت به نیت آشکار اشغالگران اسرائیلی جهت ارتکاب جنایتی جدید در بیمارستان الشفا غزه هشدار می‌دهیم.

وزارت خارجه قطر در ادامه بیانیه خود از جامعه بین‌المللی خواست که به صورت فوری جهت حمایت از بیمارستان الشفا و کسانی که در آن حضور دارند مداخله کند.

در ادامه بیانیه وزارت خارجه قطر در خصوص جنایات رژیم صهیونیستی در قبال بیمارستان الشفا آمده است: ما جنایات نظامیان اشغالگر در هدف قراردادن بیمارستان‌ها، مدارس و مجتمع‌های مسکونی غزه را محکوم می‌کنیم.

گفتنی است کمی پیش‌تر رئیس بیمارستان الشفا غزه در سخنانی اعلام کرد که هیچ کمکی به شمال نوار غزه وارد نمی‌شود و اوضاع این منطقه به معنای واقعی کلمه، غم‌انگیز است. وی در ادامه افزود: امروز، روز حمله به بیمارستان‌ها بود. نگرانیم که اشغالگران بیمارستان را بمباران و آن را بر سر ما آوار کنند. تمامی جهان را در قبال بیماران و مجروحان بیمارستان الشفا مسئول می‌دانیم.

رئیس بیمارستان الشفا غزه گفت: تمامی سوخت نوار غزه مصرف شده است و من در این باره به جهان هشدار می‌دهم. سوخت ما فردا به پایان خواهد رسید و ۱۰ دقیقه پس از قطع برق تمامی بیمارانی که تحت تنفس مصنوعی هستند جان خود را از دست خواهند داد.

منبع: مـهر