سردار «حمید هداوند» فرمانده انتظامی البرز در تشریح این خبر گفت: گروهبان یکم «محمدرضا کوشکی» روز ۹ آبان امسال هنگام درگیری با یک سارق مسلح در شهرستان چهارباغ استان البرز بر اثر اصابت گلوله به ناحیه سر به شهادت رسید. پس از این حادثه دستگیری قاتل این شهید والامقام در دستورکار پلیس قرار گرفت و […]

سردار «حمید هداوند» فرمانده انتظامی البرز در تشریح این خبر گفت: گروهبان یکم «محمدرضا کوشکی» روز ۹ آبان امسال هنگام درگیری با یک سارق مسلح در شهرستان چهارباغ استان البرز بر اثر اصابت گلوله به ناحیه سر به شهادت رسید.

پس از این حادثه دستگیری قاتل این شهید والامقام در دستورکار پلیس قرار گرفت و با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی گسترده مخفیگاه قاتل در حوالی جاده چالوس شناسایی و بامداد پنجشنبه ۱۸ آبان چند اکیپ از کارآگاهان پلیس آگاهی استان و شهرستان ساوجبلاغ به محل مورد نظر اعزام شدند.

باتوجه به مسلح بودن این متهم، پلیس چندین مرتبه با فرد موردنظر مذاکره کرد اما این قاتل خطرناک به هشدارهای مأموران توجهی نکرده و به‌صورت مستقیم با اسلحه گرم اقدام به تیراندازی کرد و طی آتش متقابل به هلاکت رسید.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: از ابتدای آغاز عملیات شناسایی و دستگیری این متهم، تاکنون ۱۶ نفر از مرتبطان و همدستان قاتل که در این اقدامات مجرمانه مشارکت داشته‌اند، توسط پلیس آگاهی شناسایی و دستگیر شده‌اند.

منبع خبر: رکنـا