هانیه رستمیان در گفتگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجو، در خصوص تجلیل شهردار تهران از مدال آوران بازی‌های آسیایی هانگژو اظهار کرد: کار نیک و پسندیده‌ای بود و اولین مراسم تجلیل از مدال آوران بازی‌های آسیایی بود که جا دارد از این اقدام شهرداری و سازمان ورزش تشکر کنم. چون حتما چنین کار‌هایی انگیزه ورزشکاران را […]

- کیفیت مسابقات آسیایی دست کم از مسابقات قهرمانی جهان ندارد/کسب مدال نقره این مسابقات برایم ارزشمند است

هانیه رستمیان در گفتگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجو، در خصوص تجلیل شهردار تهران از مدال آوران بازی‌های آسیایی هانگژو اظهار کرد: کار نیک و پسندیده‌ای بود و اولین مراسم تجلیل از مدال آوران بازی‌های آسیایی بود که جا دارد از این اقدام شهرداری و سازمان ورزش تشکر کنم. چون حتما چنین کار‌هایی انگیزه ورزشکاران را برای ادامه مسیر دو چندان می‌کند.

وی در مورد عملکردش در بازی‌های آسیایی گفت: از عملکرد خودم در هانگژو راضی هستم، چون رکورد‌های خوبی را به ثبت رساندم. در تپانچه ۲۵ متر فینالیست شدم و در بخش میکس هم موفق شدیم برای نخستین بار مدال برنز این بازی‌ها را کسب کنیم. در کل نمایش خوبی داشتیم و امیدوارم با همین روند ادامه دهیم.

عضو تیم ملی تیراندازی کشورمان در مورد کسب مدال نقره در مسابقات قهرمانی آسیا عنوان کرد: در قهرمانی آسیا هم که بعد از بازی‌های آسیایی برگزار شد راهی فینال شدم و خوشحالم که با توجه به شرایط سخت این مسابقات موفق شدم مدال نقره مسابقات را کسب کنم. کیفیت مسابقات آسیایی دست کم از مسابقات قهرمانی جهان ندارد این را رکورد‌هایی که به ثبت رسیده نشان می‌دهند؛ بنابراین کسب مدال نقره این مسابقات برایم ارزشمند است.

منبع: ایسـنا