مهدی طارمی در ماه های گذشته با باشگاه‌های اینتر و میلان در ارتباط بوده است و به تازگی سایت‌های انگلیسی خبر زده اند یکی از گزینه های خرید باشگاه منچستریونایتد است. فرقی نمی‌کند مهدی طارمی در ماه‌های آینده راهی چه تیمی شود. اینتر یا میلان یا اردوگاه شیاطین‌سرخ. هر یک از سه تیم تبدیل به […]

- طارمی چه زمانی به پرسپولیس برمی‌گردد؟

مهدی طارمی در ماه های گذشته با باشگاه‌های اینتر و میلان در ارتباط بوده است و به تازگی سایت‌های انگلیسی خبر زده اند یکی از گزینه های خرید باشگاه منچستریونایتد است.

فرقی نمی‌کند مهدی طارمی در ماه‌های آینده راهی چه تیمی شود. اینتر یا میلان یا اردوگاه شیاطین‌سرخ. هر یک از سه تیم تبدیل به بزرگ‌ترین تیمی می‌شود که مهدی طارمی در آن بازی کرده است. و اتفاق محتمل در مورد این بازیکن عقد قرارداد سه ساله با اوست. این بدین معنی است که مهدی طارمی پیش از سن ۳۳ سالگی نمی تواند به تیم سابقش یعنی پرسپولیس برگردد. طارمی پیش از ترک تیم پرسپولیس گفته بود علاقمند است فوتبالش را در تیم پرسپولیس تمام کند و شاید به همین بهانه بعد از سه فصل بازی در تیم جدیدش در پایان سن ۳۳ سالگی به تهران برگردد و یک فصل برای پرسپولیس بازی کند و بعد از آن برای همیشه کفش‌ها را آویزان کند.

مهدی طارمی تا به این جای کار یکی از موفق‌ترین لژیونرهای تاریخ فوتبال ایران بوده است. نمی‌شود منکر شد عملکرد او در تیم جدیدش می‌تواند موجب ثبت رکوردهای جدید شود.  

منبع: خبـر ورزشی