جام جهانی زیر ۱۷ سال| شکست یک نیمه‌ای ایران مقابل قهرمان جهان
جام جهانی زیر ۱۷ سال| شکست یک نیمه‌ای ایران مقابل قهرمان جهان

به گزارش خبرنگار ورزشی زیرنویس، تیم ملی فوتبال نوجوانان کشورمان از ساعت ۱۵:۳۰ امروز اولین بازی خود در جام جهانی زیر ۱۷ سال را مقابل برزیل در ورزشگاه بین‌المللی جاکارتا آغاز کرد که این بازی در پایان نیمه اول با برتری ۲ بر صفر شاگردان فلیپه لئال تمام شد. برزیلی‌ها مدافع عنوان قهرمانی جام جهانی […]

به گزارش خبرنگار ورزشی زیرنویس، تیم ملی فوتبال نوجوانان کشورمان از ساعت ۱۵:۳۰ امروز اولین بازی خود در جام جهانی زیر ۱۷ سال را مقابل برزیل در ورزشگاه بین‌المللی جاکارتا آغاز کرد که این بازی در پایان نیمه اول با برتری ۲ بر صفر شاگردان فلیپه لئال تمام شد.

برزیلی‌ها مدافع عنوان قهرمانی جام جهانی هستند.

داور: سلوین براون(هندوراس)

کمک‌ها: جرسون اوریا و امانوئل آگیره(هر ۲ از هندوراس)

کارت زرد: –

کارت قرمز: –

گل: رایان(۲۸) و ابوالفضل زمانی(۱+۴۵) برای برزیل

ترکیب ایران: رشا شکوری، نیما اندرز، حسام نفری، عرفان درویش عالی، اسماعیل قلیزاده، امیر محمد رزاق‌نیا، یعقوب براجعه، ابوالفضل زمانی، ماهان صادقی، ابوالفضل ذلیخایی و ابوالفضل موردی

- جام جهانی زیر 17 سال| شکست یک نیمه‌ای ایران مقابل قهرمان جهان

سرمربی: حسین عبدی

ترکیب برزیل: فلیپه گابریل، پدرو لیما، ویتور ریس، دا ماتا، سوزا، لوکاس کامیلو، سیدنی، دودو، رایان، لوران لوکاس و کائو الیاس

- جام جهانی زیر 17 سال| شکست یک نیمه‌ای ایران مقابل قهرمان جهان

سرمربی:  فلیپه لئال

دقایق حساس

دقیقه ۵

روی ضد حمله تیم برزیل توپ به رایان رسید اما ضربه پای چپ فوق العاده خطرناک شماره ۷ این تیم از کنار دروازه ایران بیرون رفت.


دقیقه ۱۰

دفع ناقص عرفان درویش عالی روی ارسال بازیکن برزیل فرصت شوتزنی را در اختیار لوکاس کامیلو قرار داد که ضربه این بازیکن این بار از کنار تیر عمودی سمت راست دروازه شکوری عبور کرد.


دقیقه ۱۵

این بار شوت محکم دا ماتا از کنار دروازه ایران گذشت.


دقیقه ۱۸

شوت از راه دور بازیکن ایران در دستان فلیپه گابریل، دروازه‌بان برزیل آرام گرفت.


دقیقه ۲۵

شکوری با یک واکنش خوب ضربه از راه دور ویتور ریس، کاپیتان برزیل را به کرنر فرستاد.


دقیقه ۲۶

 ارسال خطرناک از جناح چپ برزیل روی دروازه ایران با ضربه سر لوران همراه شد که آرشا شکوری در دو مرحله و روی خط دروازه توپ را مهار کرد.


دقیقه ۲۸

ارسال کوتاه کرنر بازیکن برزیل از سمت راست دروازه ایران پشت محوطه جریمه به رایان رسید تا او با یک ضربه بغل پای بی‌نقص گل اول سلسائو را به ثمر برساند.


 

دقیقه ۳۳
آرشا شکوری این بار توانست شوت لوران لوکاس را مهار کند.

 


دقیقه ۳۷

جدی ترین موقعیت تیم ایران در نیمه اول روی حرکت انفرادی ابوالفضل موردی ایجاد شد که البته ضربه وی از مقابل دروازه برزیل بیرون رفت.


دقیقه ۳۹
 بار دیگر شوتزنی بازیکنان برزیل خطرساز شد اما این بار ضربه لوران لوکاس در شرایطی که توپ در مقابل شکوری به زمین خورده بود با واکنش دروازه بان ایران راهی کرنر شد.


دقیقه ۴۳

پدرو لیما ارسال خطرناک نیما اندرز که از سمت چپ روی دروازه برزیل ارسال شده بود، به کرنر فرستاد.


دقیقه ۱+۴۵

روی یک و دو لوران لوکاس و رایان برزیلی‌ها صاحب فرصت شدند اما توپ با برخورد به ابوالفضل زمانی به گل دوم این تیم تبدیل شد.

پایان پیام/





منبع: فارس