به گزارش خبرنگار زیرنویس کرمانشاه، محمدطیب صحرایی امروز (شنبه ٢٠ آبان ماه) در جریان دوازدهمین سفر شهرستانی به جوانرود از ۲ پروژه ۵۳۱ و ۲۵۰ واحدی مسکن ملی این شهرستان سرکشی و آخرین وضعیت پیشرفت این واحدها را مورد ارزیابی قرار داد. شمس الله خدادادی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کرمانشاه در این بازدید […]

- اختصاص ٣٠ میلیارد ریال از منابع داخلی بنیاد مسکن به پروژه ٢۵٠ واحدی جوانرود

به گزارش خبرنگار زیرنویس کرمانشاه، محمدطیب صحرایی امروز (شنبه ٢٠ آبان ماه) در جریان دوازدهمین سفر شهرستانی به جوانرود از ۲ پروژه ۵۳۱ و ۲۵۰ واحدی مسکن ملی این شهرستان سرکشی و آخرین وضعیت پیشرفت این واحدها را مورد ارزیابی قرار داد.

شمس الله خدادادی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کرمانشاه در این بازدید اظهار کرد: زیربنای این پروژه ۲۹ هزار و ۲۰۰ متر مربع در یازده بلوک است.

وی افزود: این پروژه ۲۵۰ واحدی با ۹ بلوک ۶ طبقه و پیلوت و ۲ بلوک پنج طبقه و پیلوت در حال اجرا است و بنیاد مسکن حدود ٣٠ میلیارد ریال از منابع داخلی خود برای مردم به صورت رایگان هزینه می‌کند.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کرمانشاه تصریح کرد: پیشرفت فیزیکی این پروژه که از سه ماه گذشته آغاز شده ۹ درصد است و بانک مسکن نیز تسهیلات پنج میلیارد و ۵٠٠ میلیون ریالی را برای آن فراهم کرده است.

بهره‌مندی ١۵٠٠ واحد در کرمانشاه از وام پنج میلیارد و ۵٠٠ میلیون ریالی

رامین الماسی مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه در حاشیه این بازدید اظهار کرد: وام پنج میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریالی نهضت ملی مسکن به همه واحدهای در حال ساخت در قالب این طرح در استان کرمانشاه تعلق می‌گیرد.

وی افزود: این وام در حالی که در کشور تنها به واحدهای در حال ساخت بالای ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی تعلق می‌گیرد در استان کرمانشاه به تمام واحدها در هر میزان از پیشرفت فیزیکی اختصاص داده می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه تصریح کرد: تا کنون یک هزار و ۵۰۰ واحد در استان کرمانشاه از این امکانات بهره بردند و در شهرستان جوانرود ۲ هزار و ۵۰۰ متقاضی ثبت نام شده تأیید شدند که برای ۲۵۰ متقاضی پروژه در حال اجرا است.

وی گفت: همچنین حدود ۲۸ هکتار زمین دیگر اختصاص داده شد تا برای یک هزار و ۵۰۰ متقاضی، واحدهای ٢ طبقه احداث کنیم.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه عنوان کرد: طبق پیش بینی ها پروژه ٢۵٠ واحدی مسکن ملی جوانرود در صورت تأمین منابع ۱۸ ماه دیگر تکمیل می‌شود.

۴۶

منبع: خبـرآنلاین